• 4
  • 5
2012-07-03, 12:21
Medlem
swimp78s avatar
Frgan r om denna P H Ghatan verkligen blev s skakad som han pstr, tror mer det handlar om att han vill "stta dit" ett humorprogam och en kulturpersonlighet han str sig p.
Citera
2012-07-03, 12:26
Moderator
HusvagnSvenssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av swimp78
Frgan r om denna P H Ghatan verkligen blev s skakad som han pstr, tror mer det handlar om att han vill "stta dit" ett humorprogam och en kulturpersonlighet han str sig p.

Ja, troligen. Han verkar en aning idealistisk. Antagligen vnder han sig mot kommersialiseringen och det krassa och banala utnyttjandet av sexualitet i reklamsammanhang eller nt.
Citera
2012-07-03, 12:26
Medlem
epost72s avatar
Vad jag hrt angende fittflashen i fontnen s var det fejk.
Avsikten var frvisso att vcka anstt s det kanske nd faller under frargelse.
Men hon har vad jag vet inte blivit flld fr just den grejen.
Citera
2012-07-03, 12:53
Medlem
Torpedullas avatar
Han r lkare o filosof minsann. Borde sett mnga nakna kvinnokroppar vid det hr laget. Dessutom har Nour kommit ut ur garderoben s han behver inte vara orolig fr den biten heller.
Citera
2012-07-03, 13:44
Medlem
Bixxemads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HusvagnSvensson
Domen r vansinningt korkad och Per Hamid Ghatan en lttkrnkt dumskalle. Att det skulle utgra "sexuellt" ofredande utan att Nour har haft uppst till sdant r en del i den totalt uppluckrade sexuallagstiftningen som snarare hr hemma i Saudiarabien n i en vsterlndsk demokrati.

Det r frn brjan ytterst tveksamt om synen av ett par brst alltid r givet gnat t att vcka sexuella knslor. Mnga feminister hvdar motsatsen och ven om jag inte r beredd att hlla med om att brst hos kvinnor i sexuellt hnseende kan jmstllas med mns nakna bringa, s r det ett faktum att p badstranden hade Nour fortfarande ftt visa tuttarna om hon nskat, om n inte i badhuset.

Det r synd att Ghatan vereagerar s hr, fr han tycks i vrigt vara en srdeles rekorderlig karl.

Nr man lser domar som dessa undrar man om man enbart dmer strikt utifrn en bit text frn lagboken utan att verhuvudtaget kunna tnka sig att det finns bakomliggande fakturor bakom stmningsanskan frn gubben. Jag kper inte att han skulle bli s pass krnkt eller frnedrad av hndelsen att han knner behov av att f upprttelse i en rttsal. r detta inget som tas i beakt i rtten? Eller dmer man enabart efter vad som str i lagboken?
Citera
2012-07-04, 02:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bixxemad
Nr man lser domar som dessa undrar man om man enbart dmer strikt utifrn en bit text frn lagboken utan att verhuvudtaget kunna tnka sig att det finns bakomliggande fakturor bakom stmningsanskan frn gubben. Jag kper inte att han skulle bli s pass krnkt eller frnedrad av hndelsen att han knner behov av att f upprttelse i en rttsal. r detta inget som tas i beakt i rtten? Eller dmer man enabart efter vad som str i lagboken?

Bakomliggande fakturor?

Tror du att Nour El-Refai varit skyldig Per Ghatan pengar och att han drfr liksom tog tillfllet i akt att anmla henne nr hon nd blottat sina brst fr honom? Eller kan det vara s att Ghatan tingsrtten ovetandes har bluffakturerat El-Refai fr ngot som vi inte knner till? Du kanske r ngot strre p spren...

Fr vrigt s meddelar min vanligtvis vlunderrttade klla att det r just lagboken, den svenska, som svensk jurisdiktion anvnder sig av i alla typer av avgranden/ml.

Fotnot; det finns inte en sportmssa att dina samlade inlgg hr p FB ens kommer i nrheten av det lga betyg du satte p Nour El-Refai som kvinna. Dit upp nr du aldrig med dina skrptyckanden.
Senast redigerad av HenryRollins 2012-07-04 kl. 03:12.
Citera
2012-07-04, 08:59
Medlem
Bixxemads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HenryRollins
Bakomliggande fakturor?

Tror du att Nour El-Refai varit skyldig Per Ghatan pengar och att han drfr liksom tog tillfllet i akt att anmla henne nr hon nd blottat sina brst fr honom? Eller kan det vara s att Ghatan tingsrtten ovetandes har bluffakturerat El-Refai fr ngot som vi inte knner till? Du kanske r ngot strre p spren...

Fr vrigt s meddelar min vanligtvis vlunderrttade klla att det r just lagboken, den svenska, som svensk jurisdiktion anvnder sig av i alla typer av avgranden/ml.

Fotnot; det finns inte en sportmssa att dina samlade inlgg hr p FB ens kommer i nrheten av det lga betyg du satte p Nour El-Refai som kvinna. Dit upp nr du aldrig med dina skrptyckanden.

Ojd, hr spekuleras det villt och du tror skert att du fick till ett fyndigt svar.

Jag menade att gubben mjligtvis hyste agg fr Nour sedan innan eftersom hon r en knd person som inte helt osllan gr ver grnsen eller att han helt enkelt sg sin chans att tjna pengar. Jag funderade efter mitt inlgg att det garanterat skulle misstolkas av ngon

Och ja, du r nog ocks en loser om du tycker Nour r snygg.
Citera
2024-11-17, 15:19
Medlem
Finns det ngon bild frn nr hon visar brsten?
Citera
  • 4
  • 5

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in