2012-06-29, 23:52
Bannlyst
Många killar här på flashback har upplevt desperata tider, jag har läst mycket om killar som sitter och tvångsrunkar varje dag framför datorn och har stora problem med att få tjejer, vissa är tom oskulder här inne.

Och under dessa desperata tider reggar sig många på sidor som badoo, happypancake, och dom som gillar smisk och pissa på folk darkside.

Min fråga är till er desperata killar som befinner er i en väldigt desperat period där ni får dissar av vanliga tjejer och runkar er till sömns varje natt: Hade du kunnat ha sex med en dvärg? Alltså runt 145 cm lång och normalbred för o va dvärg.

Om det var den enda tjejen som raggat på er på en dejtingsida och ni varit utan mutta i flera månader
2012-06-29, 23:53
Medlem
Storsnusarns avatar
Lätt! Någon gång i livet måste man väl testa att betäcka en dvärg, även om dom flesta är skitläskiga.

MvH
2012-06-29, 23:57
Medlem
Lundberghs avatar
Stiffler gjorde ju det så jag får väl anta att jag också skulle göra det.
2012-06-29, 23:58
Bannlyst
Personligen så har jag haft badoo 2 ggr och båda gångerna klickade en dvärg, tror hon va runt 40 år gammal på mig och försökte få mig att träffas och ha sex. Det slutade med att jag båda gångerna fick blocka henne eftersom´:

1. Hon äcklade mig
2. Jag gillar inte kvinnor över 25 år
2012-06-30, 00:01
Medlem
Wkblades avatar
Har runkat ett par ggr till filmer med dvärgar Det är något med deras ansikte som jag i kåthetens hetta tänder på
2012-06-30, 00:02
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Wkblade
Har runkat ett par ggr till filmer med dvärgar Det är något med deras ansikte som jag i kåthetens hetta tänder på

Usch då kan du få adressen till hon dvärgen på badoo som ragga på mig tror hon hade varit något för dig
2012-06-30, 00:11
Medlem
Valieroths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wkblade

Jag håller med faktist, och så är dem små, tänk vilka galna ställningar man kan hitta på

Vore intressant att testa, men det är inte ofta man ser en dvärg, och då ännu mindre chans att lyckas ragga upp en i samma ålder :/

//V
2012-06-30, 00:40
Medlem
n2xs avatar
Som svar på frågan, oja, absolut, ingen tvekan. Det finns snygga dvärgar ex Mika Winkler. Hon var något het i den där American pie-filmen.
2012-06-30, 02:31
Medlem
Wkblades avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hrvati
Usch då kan du få adressen till hon dvärgen på badoo som ragga på mig tror hon hade varit något för dig
Tack, men nej tack om jag skulle göra det med en dvärg så gör jag det med en i min ålder och inte en kärring.
2012-06-30, 02:36
Medlem
Leonidas72s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hrvati
Många killar här på flashback har upplevt desperata tider, jag har läst mycket om killar som sitter och tvångsrunkar varje dag framför datorn och har stora problem med att få tjejer, vissa är tom oskulder här inne.

Och under dessa desperata tider reggar sig många på sidor som badoo, happypancake, och dom som gillar smisk och pissa på folk darkside.

Min fråga är till er desperata killar som befinner er i en väldigt desperat period där ni får dissar av vanliga tjejer och runkar er till sömns varje natt: Hade du kunnat ha sex med en dvärg? Alltså runt 145 cm lång och normalbred för o va dvärg.

Om det var den enda tjejen som raggat på er på en dejtingsida och ni varit utan mutta i flera månader

Har du ställt frågan med allvarlig mening eller är du själv desperat och undrar om det är ok i samhällets mening att "knulla" en dvärg du har på gång?
2012-06-30, 09:04
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Leonidas72
Har du ställt frågan med allvarlig mening eller är du själv desperat och undrar om det är ok i samhällets mening att "knulla" en dvärg du har på gång?

Nej så desperat blir jag aldrig.
Men det är en intressant frågeställning eftersom många slängde sig över en bosnisk tjej som startade en tråd där hon frågade om 1.55 är kort. Då undrade jag var ni pojkarna drar gränsen egentligen om 1.55 är ok varför inte 1.45
2012-06-30, 09:07
Medlem
addicted78s avatar
Jorå, har faktiskt knullat en kortväxt, tror visserligen hon var strax över 145 cm. Dessutom hade hon bara en arm, pratade lite konstigt med. Inte många rätt där när jag tänker efter.
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in