2012-06-28, 18:07
Medlem
nakedjunkies avatar
Jag har under lång tid använt mig av "vanligt" amfetamin för att ta mig igenom tunga perioder av studier, och jag är mycket nöjd med mina resultat. Tyvärr har jag inte alltid tillgång till amfetamin när det behövs, men det verkar sällan vara något problem att få tag på metamfetamin istället (från Silk Road).

Min fråga: Hur bra fungerar metamfetamin som substitut för amfetamin i studiesyfte? Är det någon här som har erfarenhet av det?
Citera
2012-06-28, 18:13
Medlem
JoliQuZs avatar
AT'n på meta är ju inte rolig iaf
Citera
2012-06-29, 16:11
Medlem
nakedjunkies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JoliQuZ
AT'n på meta är ju inte rolig iaf
Generellt sett tar man så låga doser att man inte får mycket till AT, i alla fall inte på vanligt amfetamin. Menar du att man får en kännbar avtändning även av rent terapeutiska doser metamfetamin?

Enda gången jag känt av någon AT under mitt plugg-knarkande var när jag tog amfetamin dagligen i lite drygt två veckor. Var märkbart trött och hängig dagarna efter, men hade absolut ingen monster-ångest-misär-AT som man kan få efter att ha festat lite för hårt en natt.
Citera
2020-01-26, 16:09
Medlem
adddicts avatar
Bumpar denna gamla tråd istället för att skapa en ny. Hoppas det är OK..
Jag har inhandlat lite metamfetamin här om dagen och huvudsyftet är egentligen att ha det till studier. Har använt mig av Elvanse förut och det har funkat perfekt men tyvärr så är det ju så satans jävla dyrt så jag lade ner det.
Hörde att meta skulle ha en stabilare, längre "ruskurva" och att man blir lugnare än vanligt tjack. Känner egentligen ingen riktig kick även om jag drar mediumstora linor utan blir mer harmonisk, fokuserad och pratglad. Hade ni rekommenderat vanligt tjack för studier eller bör jag hålla mig kvar vid metan? tänkte packa kapslar och försöka inta dem så framöver.

Har för i övrigt någon slags ADD så jag kan typ inte fokusera utan tjacket.
Citera
2020-01-28, 17:08
Medlem
Har tagit meta varje dag i typ ett halvår. Sover, äter, presterar bra på jobbet.

Meta är så jävla mycket bättre än vanligt tjack (oavsett renhet!). Stabilt rus genom merparten av dagen, mer ekonomiskt (?). Ingen AT.

Tar dock bara smådoser och produkten jag använder ska tydligen vara riktigt ren, så vet inte om min erfarenhet av meta är helt rättvisande. Men när jag nån gång fått slut meta och behövt köra vanligt tjack(Men av toppkvalitet) så har jag ju behövt fylla på under dagen, och dessutom alltid mått lite illa dagen efter.

Rekommenderar ingen något dock, detta är bara vad jag gör.

Vanligt tjack är roligare att festa på dock, tycker jag.
Senast redigerad av Yeeboi 2020-01-28 kl. 17:11.
Citera
2026-05-11, 15:06
Medlem
su9741s avatar
Nyss börjat med det sista månaden av natur innan studenten(:
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in