2012-06-28, 00:24
Medlem
BarbraStreisands avatar
Jag ska göra det så kortfattat som möjligt!

Jag bröt kontakten med ett "ragg", eller vad det nu var för ungefär en vecka sedan efter att ha hållt på ett bra tag. Anledningen till detta var att jag berättade om mina känslor för honom, men det visade sig att dom inte var ömsesidiga. Eller ja, han gillar mig men vill inte ha ett förhållande. Det var då jag sa att vi nog inte skulle prata mer för att det skulle bli jobbigt för mig att låtsas som ingenting och fortsätta som vanligt osv, han sa att det nog var bäst om jag nu kände så. Utöver detta, hade vi daglig kontakt och det var ju kul, så på så sätt hade vi väl en avslappnad vänskap också - mest över nätet dock, helt okej. När vi väl träffades så var vi nog mest fysiska ändå, så jag vet inte riktigt vad som hände där egentligen. Kanske saknade bara den fysiska delen och trodde det var kärlek?

Nu känner jag, att det kanske inte var så starka känslor ändå och jag saknar honom som vän. Vore det vrickat av mig att höra av mig och säga att jag saknar honom som just bara vän och se om vi kan bli vänner igen? Eller borde jag skippa det bara och glömma honom?

Han kan ju lika väl dissa mig nu egentligen så att det blir som "min förlust", men jag förlorar väl ingenting direkt nu så vad tycker ni kära fb-dasar?
Citera
2012-06-28, 00:27
Medlem
Jag tycker du ska ta upp kontakten igen, försök visa mer än din fysiska sida så kanske han faller för dig.
Ett annat vis är att ge honom sjukt mycket utav det fysiska så han inte kan vara utan dig.
Lycka till
Citera
2012-06-28, 00:30
Medlem
sasos avatar
du menar alltså att du inte ser honom som en sexpartner mer som en vän
det är väl vettigt men du bör nog berätta det för honom
Citera
2012-06-28, 00:31
Bannlyst
Varför skulle man vara kompis med sitt kk? Man träffas en tid och sen rinner det oftast ut i sanden. Trist för dig så klart men ha inte för stora förhoppningar om ni bara är kk
Citera
2012-06-28, 00:40
Medlem
BarbraStreisands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Grejtbit
Jag tycker du ska ta upp kontakten igen, försök visa mer än din fysiska sida så kanske han faller för dig.
Ett annat vis är att ge honom sjukt mycket utav det fysiska så han inte kan vara utan dig.
Lycka till
Hahaha, tror inte det blir så mycket fysiskt eftersom vi hade mest kontakt över nätet pga distans + jobb osv! Får se först vad jag får för feedback, så jag inte gör något förhastat igen

Citat:
Ursprungligen postat av saso
du menar alltså att du inte ser honom som en sexpartner mer som en vän
det är väl vettigt men du bör nog berätta det för honom
Alltså, det var väl både och ungefär. Vi började som vänner sedan blev det fysiskt, nu saknar jag bara att få prata med honom varje dag om nonsens som vi brukade göra - vänskapligt.

Citat:
Ursprungligen postat av Thomasons
Varför skulle man vara kompis med sitt kk? Man träffas en tid och sen rinner det oftast ut i sanden. Trist för dig så klart men ha inte för stora förhoppningar om ni bara är kk
Vi sa aldrig om vi var kk eller inte, därför trodde jag att vi hade något mer eftersom jag ser ett kk som någon man BARA ligger med. Vi hade kontakt varje dag nästan, därför tror jag inte att det hade runnit ut i sanden direkt eftersom kontakten hade fortfarande funnits där om jag inte hade tagit det snacket. Därför undrar jag om det vore fel eller inte att föreslå att försöka igen, men som vänner.
Citera
2012-06-28, 00:59
Medlem
Vad har du att förlora samt vad har du att vinna?

Spontant skulle jag lobba och se vad han känner.
Citera
2012-06-28, 01:15
Medlem
BarbraStreisands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DustBrigade
Vad har du att förlora samt vad har du att vinna?

Spontant skulle jag lobba och se vad han känner.

Just nu förlorar jag väl ingenting, eftersom jag bröt kontakten med honom så pratar vi inte alls. Skulle han inte vilja det, fortsätter det som vanligt bara antar jag. Vill han försöka, så har jag ju honom åtminstone som vän - kanske ändras i framtiden? Känner att jag hellre har honom som vän, än ingenting alls.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in