Citat:
Ursprungligen postat av Grejtbit
Jag tycker du ska ta upp kontakten igen, försök visa mer än din fysiska sida så kanske han faller för dig.
Ett annat vis är att ge honom sjukt mycket utav det fysiska så han inte kan vara utan dig.
Lycka till

Hahaha, tror inte det blir så mycket fysiskt eftersom vi hade mest kontakt över nätet pga distans + jobb osv! Får se först vad jag får för feedback, så jag inte gör något förhastat igen
Citat:
Ursprungligen postat av saso
du menar alltså att du inte ser honom som en sexpartner mer som en vän
det är väl vettigt men du bör nog berätta det för honom
Alltså, det var väl både och ungefär. Vi började som vänner sedan blev det fysiskt, nu saknar jag bara att få prata med honom varje dag om nonsens som vi brukade göra - vänskapligt.
Citat:
Ursprungligen postat av Thomasons
Varför skulle man vara kompis med sitt kk? Man träffas en tid och sen rinner det oftast ut i sanden. Trist för dig så klart men ha inte för stora förhoppningar om ni bara är kk
Vi sa aldrig om vi var kk eller inte, därför trodde jag att vi hade något mer eftersom jag ser ett kk som någon man BARA ligger med. Vi hade kontakt varje dag nästan, därför tror jag inte att det hade runnit ut i sanden direkt eftersom kontakten hade fortfarande funnits där om jag inte hade tagit det snacket. Därför undrar jag om det vore fel eller inte att föreslå att försöka igen, men som vänner.