God afton Flashback.
För att göra historien så kort som möjligt, fick ett erbjudande att testa kola i helgen. Gav pengar till snubben som skulle åka och fixa (En vän till en vän) och inte allt för långt efteråt kom han tillbaka.
När jag och min kompis sedan kollade i påsen kunde vi konstatera direkt att detta var INTE koks överhuvudtaget.
Det såg ut som weed, men luktade extremt sött och som Oregano (???). Det var sedan innan smulat men väldigt tunt och lätt att ta i händerna, inte alls så rispigt och torrt som weed brukar vara, åtminstone det weed jag skaffat mig bekantskap med.
Det smakade verkligen inte ALLS som weed heller och hade en mycket mer 'mildare' effekt. Jag kände mig mest lugn och avslappnad, men kände inte några skrattnojjor överhuvudtaget eller den klassiska "Allt är så mycket bättre på weed" känslan som man kan få av musik/film osv. bara avslappnad och lugn. Så vad tror ni?
Efter lite googlande så kan jag konstatera att skiten är ruskigt likt spice. Åtminstone på den här bilden:
http://current.com/entertainment/com...-bye-spice.htm
Så vad tror ni? Någon slags rökmix, cannabinoid eller bara riktigt kasst weed?
En fråga till: Har haft influensa rätt nyligen och håller på att tillfriskna, vad det nu är för drog, bör jag vara orolig? Skadar inte att vara extra försiktig