2012-06-26, 17:18
Medlem
PreaCs avatar
Finns 12 dimensioner i universum om inte mer, men mnniskan kan bara frst 3 av dessa.

Sjukt egentligen, vi kan ju inte ngonsin tnka hur det r att leva i en 4dimensionell vrld. Ska bli intressant att bevittna i november i r!
Citera
2012-06-26, 17:45
Medlem
Bluewavess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HowlinWolf
Vad hnde med fjrde dimensionen (4D?) Det r ju den dimensionen som finns nr vi nr ett hgre medvetande. TS, har du verhuvudtaget ngon klla? Nr det kommer information som handlar om att vi kan "vlja" i en alternativ verklighet ringer varningsklockor fr mig.

Att gra ett val handlar om en dualistisk verklighet (det fysiska jordelivet) vilket inte kan existera p samma stt nr man befinner sig i ett hgre medvetande d du r allt och inget p samma gng.

Jag har fr mig att den 4:e r en astral dimension. Ungefr dr sjlen befinner sig nr den lmnat kroppen. Valet gr man ju nu p jorden i 3D.
Jag har lst en del om n inte en brkdel av allt p St Germain.
Citera
2012-06-26, 17:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bluewaves
Jag har fr mig att den 4:e r en astral dimension. Ungefr dr sjlen befinner sig nr den lmnat kroppen. Valet gr man ju nu p jorden i 3D.
Jag har lst en del om n inte en brkdel av allt p St Germain.

r inte fjrde dimensionen tiden. Femte dimensionen r vll en kvantfysik teori som har mycket lite med ngot som sgs i denna trden att gra.
Citera
2012-06-26, 17:58
Medlem
Bluewavess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kent-Herbert
r inte fjrde dimensionen tiden. Femte dimensionen r vll en kvantfysik teori som har mycket lite med ngot som sgs i denna trden att gra.
Mycket mjligt, ej s kunnig om detta. Det var drfr jag startade trden.
Citera
2012-06-26, 18:12
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Paid in Full
Vibrationer av vad?
Allt vibrerar?

Tnk positivt~
Citera
2012-06-26, 18:20
Bannlyst
Jag hoppas verkligen man fr prova ett demo innan man vljer i s fall.

Hur kommer valet g till ? En app i mobilen eller fylla i en blankett i en vallokal ?

Edit: r inte den fjrde dimentionen tid ?

Om ingen har ngot frslag p vad den 5:e dimensionen innebr vill jag rsta fr att man fr se sig sjlv likt en wow figur. Och styra sig sjlv genom att trycka p sna symboler de e i wow... Mste kpa wow s ja kan trna lite
Senast redigerad av banangodis 2012-06-26 kl. 18:24.
Citera
2012-06-26, 18:30
Medlem
Nu beror det ju sjlvklart p vad som menas med dessa tv "nya" dimensioner ( ), men som jag tolkar det skall mnniskan vid nmnd tidpunkt helt pltsligt kunna uppfatta hela fem rymdsdimensioner.

Citat:
Ursprungligen postat av PreaC
Sjukt egentligen, vi kan ju inte ngonsin tnka hur det r att leva i en 4dimensionell vrld. Ska bli intressant att bevittna i november i r!

Det gr att frklara relativt frsteligt hur en fyrfaldig dimensionalitet fungerar. Den hr videon tycker jag gr ett rtt bra jobb (det underlttar dock om du har lst lite matematik...).

http://www.youtube.com/watch?v=uDaKzQNlMFw

Undrar fr vrigt om vissa av er har ngon som helst aning om vad ni talar om? Jag r en aning kritisk till hela det hr konceptet.
Citera
2012-06-26, 18:46
Medlem
Potentatens avatar
Hr har du lite hjlp.

http://www.youtube.com/watch?v=JkxieS-6WuA

http://www.youtube.com/watch?v=ySBaYMESb8o
Citera
2012-06-26, 19:08
Medlem
Smuldegarns avatar
http://www.youtube.com/watch?v=riQdyr1hkuI r detta kllan perhaps?

Det var itne alls lngskt...............
Citera
2012-06-26, 19:11
Bannlyst
Vnta vnta vnta! Backa bandet hr nu...

Vad fan svamlar ni om?
Hur r 5D, lite mer konkret?
Varfr skulle detta ske?
Hur kommer detta ske?

Frklara vldigt bra nu...
Citera
2012-06-26, 19:53
Medlem
Ad-Finems avatar
5D som i fem dimensioner? Hur gr det?
Citera
2012-06-26, 19:55
Medlem
Psychoramas avatar
Nr jag trippade en gng var jag helt sker p att jag sg 4D Kunde "se runt hrn" p byggnader osv..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in