• 3
  • 4
2012-07-03, 00:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DSL-UE
det andra inslaget finns, men som sagts tidigare, det var inte aktuellt helt enkelt, på dataspråk "acess denied"

Jag gissar på att det inte ligger på hans mark, eller att det är ordentligt plomberat?
Men helt ärligt, varför skulle man plombera och GÖMMA en ingång från en anläggning man ska plombera som leder till en annan plomberad anläggning? Känns overkill i mina öron.
Citera
2012-07-03, 00:05
Medlem
DSL-UEs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nilltre
Jag gissar på att det inte ligger på hans mark, eller att det är ordentligt plomberat?
Men helt ärligt, varför skulle man plombera och GÖMMA en ingång från en anläggning man ska plombera som leder till en annan plomberad anläggning? Känns overkill i mina öron.
ja, ungefär så, sen var det väl nån närboende nitisk militär också med i det där..

men som jag fattade det så plomberades den "dolda" anläggningen för ett bra tag sedan, medan greger fortfarande var i bruk, därför är det en plombering inuti greger som är svårhittad..
Citera
2012-07-03, 00:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DSL-UE
men som jag fattade det så plomberades den "dolda" anläggningen för ett bra tag sedan, medan greger fortfarande var i bruk, därför är det en plombering inuti greger som är svårhittad..

aha, då lät storyn lite mer trovärdig. Trodde anläggningarna skrotats samtidigt. =)
Citera
2012-08-14, 18:19
Medlem
beaver_ses avatar
Markägaren har visst gjort förfrågningar om militär personal som arbetat i berget, info därifrån till markägaren blir det inte men det blev noterat. Efterforskning på mil personal bör man låta bli...
Citera
2012-11-07, 21:53
Medlem
Raxbahns avatar
Låter intressant. Hoppas det blir möjlighet tiil någon mer visning.
Citera
2012-11-09, 02:56
Medlem
markägaren var ju i lokala tv4 förra veckan, och pratade om att Munkedals kommun hade dumpat gammal asfalt, på mark som gränsar till hans.

bla hade två mindre "sjöar" blivit förgiftade.
vore kul att veta var detta kan vara.
Citera
2012-11-09, 11:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gaffaman2
markägaren var ju i lokala tv4 förra veckan, och pratade om att Munkedals kommun hade dumpat gammal asfalt, på mark som gränsar till hans.

bla hade två mindre "sjöar" blivit förgiftade.
vore kul att veta var detta kan vara.
Kan du leta upp klippet på deras playwebbsida?
Citera
  • 3
  • 4

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in