Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
Igår, 19:24
  #3097
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av VanneniBjorkhagen
Så kan det förstås vara och jag tycker lite synd om den nya som intet ont anande träffade en ny kille och sedan blir föremål för olika spekulationer på internetforum.

Men i min värld tar ett förhållande slut på riktigt först när man slutar med "spel för gallerierna" och liknande. Om man nu inte är en kunglighet som lever i ett konvenansförhållande eller liknande.

Det var dessutom inte bara en gång som O benämndes som en partner. Jag minns att jag reflekterade över det eftersom det hade verkat som om de var på väg att skiljas.
Jag tror att LD började skriva om ”min man” jättemycket (för det var en stor skillnad mot tidigare helt plötsligt) för att Oskar HADE träffat den nya men på pappret fortfarande var gift med LD (har man barn ihop är det ju en hyfsat lång betänketid innan skilsmässan gått igenom). Jag tror hon gjorde det för att hon kanske kände sig ledsen/svartsjuk och ville markera av någon anledning.
Citera
Igår, 19:59
  #3098
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av VanneniBjorkhagen
Nja, de hade någon slags reunion mellan 2021/2022 då relationen verkar ha gått i stöpet och när Oskar visade upp sin nya på sociala medier i somras.

Lite oklart exakt när och hur länge men de har postat bilder av sig själva på "paraktiviteter" så sent som ett par månader innan O:s nya förhållande blev offentligt. LD har också refererat till O som "min man" efter artikeln 2022.

Så att det skulle ha varit helt slut i två år stämmer alltså inte.

Och ja, jag tycker också det verkar ha gått fort. Särskilt när det är sex barn inblandade som inte bara ska vänja sig vid den nya utan ett gäng andra barn.

Vad jag förstår kommer barnen bra överens både med andra barn och nya vuxna…
Citera
Igår, 20:01
  #3099
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sopkvastensskaft
Jag tror att LD började skriva om ”min man” jättemycket (för det var en stor skillnad mot tidigare helt plötsligt) för att Oskar HADE träffat den nya men på pappret fortfarande var gift med LD (har man barn ihop är det ju en hyfsat lång betänketid innan skilsmässan gått igenom). Jag tror hon gjorde det för att hon kanske kände sig ledsen/svartsjuk och ville markera av någon anledning.

Vad jag förstår har det ekonomiska dragit ut på det hela också. Om saker på den fronten inte är som man tror så kan det vara en anledning att man inte fullföljer direkt.
Citera
Igår, 22:23
  #3100
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sopkvastensskaft
Jag tror att LD började skriva om ”min man” jättemycket (för det var en stor skillnad mot tidigare helt plötsligt) för att Oskar HADE träffat den nya men på pappret fortfarande var gift med LD (har man barn ihop är det ju en hyfsat lång betänketid innan skilsmässan gått igenom). Jag tror hon gjorde det för att hon kanske kände sig ledsen/svartsjuk och ville markera av någon anledning.

Så kan det vara. Men vid det tillfället så skvallrades det för fullt om att LD skulle ha en relation med sin karatetränare. Jag tror snarare att hon ville få tyst på ryktesspridningen. Eller tvärtom - hon visste att det skulle leda till mer uppmärksamhet på sociala medier. När ryktet om karatetränaren var som hetast delade LD massor av kryptiska inlägg där tränaren syntes i bild i olika sammanhang, så att det ibland såg ut som om de umgicks privat fast det egentligen var nån slags gruppresa med ett gäng ungar som tränade karate. LD är smart och hon vet vad som ger henne uppmärksamhet.
Citera
Igår, 22:29
  #3101
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av VanneniBjorkhagen
Så kan det förstås vara och jag tycker lite synd om den nya som intet ont anande träffade en ny kille och sedan blir föremål för olika spekulationer på internetforum.

Men i min värld tar ett förhållande slut på riktigt först när man slutar med "spel för gallerierna" och liknande. Om man nu inte är en kunglighet som lever i ett konvenansförhållande eller liknande.

Det var dessutom inte bara en gång som O benämndes som en partner. Jag minns att jag reflekterade över det eftersom det hade verkat som om de var på väg att skiljas.

OM det stämmer att Oscar var ihop med "Motherrocker" eller vad hon nu kallar sig, så kanske det tog slut mellan dem och då ville Oscar försöka igen med LD?

Du är en bättre människa än jag för jag tycker inte synd om folk som skaffar en massa ungar, raggar på Tinder och parar ihop sig i bonusfamiljer med 6 barn i åldrarna förskola-nästan vuxen. Jag tycker att de gott kan få ha det lite besvärligt.
__________________
Senast redigerad av Lilithseyes Igår kl. 22:40.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback