2025-07-06, 14:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jugdish
Verkar som fettot långsamt smyger igång med son antisemitism på ig igen.
Ja, hon sitter och uppdaterar IG-stories på det enda kvarvarande kontot hon har, Postpatriarkatet (från den sedan länge insomnade podden) men det är inte särskilt mycket schvung i det, av det lilla man sett. Inte konstigt att luften gått ur människan men jag har svårt att tycka synd om en person som använder sina sista krafter åt att spy galla över Israel. Nåväl, människor är som de är. Frågan är dock huruvida den här tråden ens har något existensberättigande längre för var går egentligen gränsen för när någon slutar vara en kändis/offentlig person?
Citera
2025-07-06, 15:10
Medlem
Baisianuss avatar
Skriker kommande självmord om bodelningen utfaller i negativ favör. Psykisk ohälsa har hon ju så att det både räcker och blir över, i likhet med alla kvinnor från feministeran. Cissi Wallin, Linda Skugge etc. De här kvinnorna har kastat bort sina liv på meningslösheter och inte sällan gått helt på tvären med vad de själva predikat. De mässade i åratal om ”starka självständiga kvinnor som inte tar någon skit” samtidigt som de själva levde på just det ”patriarkat” de fäktades mot. Idag är den ena hemlös och arbetslös och den andre spelar in porr med negrer.

Hur många liv har inte identitetsfeminismen konsumerat genom åren? Nastasja och Linda är exempel på agitatorer vi känner till eftersom de fick en liten plattform i media men hur många infekterades av samma mentala virus utan att slå igenom och kastade bort sina liv på kladdiga tatueringar, övervikt och hat? Nu är det försent. Vem vill ha någon som Lady Dahmer eller Linda Skugge? Psyksjuka, förstörda, uppätna av sitt eget förtärande hat och luspanka efter att ha blivit utsparkade av männen som finansierade hela cirkusen.
Citera
2025-07-17, 09:18
Medlem
Longest-covids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hoppsasteg

Hon har sagt att hon inte vill jobba inom vård och omsorg mm. En ggr i tiden jobbade hon på dagis. Men vill inte.

Som jag har förstått det vill hon inte jobba alls och vill inte utbilda sig heller tror jag. Hon vill nog bli försörjd.
Vilken stark och självständig kvinna som vägrar jobba!!
En powerkvinna som ALDRIG skulle kunna tänka sig ett kvinnodominerat lågstatusjobb, men ändå är för lat och pantad för komvux och högre studier.. wow.
Ett jobb hade varit ett steg i rätt riktning eftersom hon känns isolerad och manisk

Citat:
Jag är ganska säker på att man får inte bidrag i åratal för att man inte kan enas om hur många miljoner man ska få. När man dessutom är fullt frisk medicinskt sett och bara inte vill jobba.
Inte frisk mentalt. Fysiskt i dålig form (pre-diabetes?)

Citat:
Ursprungligen postat av Jugdish
Verkar som fettot långsamt smyger igång med son antisemitism på ig igen.
Vad skulle hon annars göra? Det är det enda sättet att få eller behålla följare. Något måste hon fokusera på för att få fortsätta vara upprörd och olycklig över.
Citera
2025-07-17, 09:26
Medlem
Man kan nu köpa en tavla av henne.

Sen är hon ju inte så begåvad. Hon sade att hon såg fram emot att se hela riksdagen och Kristersson i Haag, dömda för krigsbrott.

Jag tror inte hon förstår vare sig vad krigsbrott är eller hur domstolen i Haag fungerar.

Nota bene, det kan vara så att Israel begår krigsbrott men det är en helt annan tråd. Men så vitt jag vet är inte Sveriges regering och riksdag inte identisk med Israels dito.
Citera
2025-07-17, 21:28
Medlem
Longest-covids avatar
Citat:
Man kan nu köpa en tavla av henne.

Sen är hon ju inte så begåvad. Hon sade att hon såg fram emot att se hela riksdagen och Kristersson i Haag, dömda för krigsbrott.

Hon stämdes väl för plagiat?
Citera
2025-07-18, 05:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Longest-covid
Hon stämdes väl för plagiat?

Ja, hon hade kopierat någon rakt av. Det här är nog henne själv som man ser på denna tavla. Finns på hennes öppna Instagram. Kontot heter postpatriarkatet. Det var kvar när det andra kontot togs bort.
Citera
2025-07-18, 11:07
Medlem
Longest-covids avatar
Citat:
Ja, hon hade kopierat någon rakt av. Det här är nog henne själv som man ser på denna tavla. Finns på hennes öppna Instagram. Kontot heter postpatriarkatet. Det var kvar när det andra kontot togs bort.

Borde heta FläskMatriarkatet.
Off topic: Tänk vad vacker hon har varit som ung och hur hon bara har låtit sig förfalla
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in