2025-09-19, 08:07
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av arlington
Måste vara jobbigt att vara så arg som hon är hela tiden.

Men såg på hennes svägerskas Q&A att Natasja ska ha fått loss många miljoner. Nån som vet?

Väl bekomme. Hon har legat med gubben Blomberg och fött han flera barn i 20 år. Nu när hon ska klara sig själv så får vi se hur mycket de meriterna är värda.

Så kanske hon inte har tid att vara en av sveriges största tomtunnor.
Citera
2025-09-19, 10:08
Medlem
Fd svägerskan har blockat LD på instagram och sedan svarat på en fråga om LD.

På frågan om de är ovänner skriver Cissi ”nej, är inte ovän med någon” men om LD inte kommit över konflikten från 2015 så kan hon höra av sig till Cissi för att reda ut det. Enligt LD handlar det inte om någon gammal konflikt utan att Cissi soc-anmält henne flera gånger 2024 (?!). Hon har även smsat Cissi men fått svar att Cissi ej är intresserad av att ha kontakt.

Det dröjde ett år innan det kom fram att Cissi låg bakom anmälningarna, hon skriver också att Cissi brukar smsa hennes exman för att försöka skapa konflikt mellan dem.

Låter helt stört. Varför alla dessa soc-anmälningar? Är inte bröderna vänner? LD verkar ju vara vän med både exmaken och hans nya så de är nog inte heller så glada över Cissis anmälningar?
Citera
2025-09-19, 12:02
Medlem
Cissi Wallin skriver idag också på sitt Instagram att LD är tvåsiffrig miljonär nu.
Citera
2025-09-19, 12:16
Medlem
Vilken skräll att Cissi och LD, dessa katastrofer till människor, är ovänner

Grattis till LD om hon är tvåsiffrig miljonär nu. Så mycket gratis pengar kan nästan ingen i världen hoppas på. Hon tillhör den absoluta gräddan av privilegierade idag. Som att ärva av en rik släkting, eller vinna på lotto Hon hittar nog ursäkter att det är mest synd om henne i världen ändå.
Citera
2025-09-19, 14:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Wolfmotherrocker
Fd svägerskan har blockat LD på instagram och sedan svarat på en fråga om LD.

På frågan om de är ovänner skriver Cissi ”nej, är inte ovän med någon” men om LD inte kommit över konflikten från 2015 så kan hon höra av sig till Cissi för att reda ut det. Enligt LD handlar det inte om någon gammal konflikt utan att Cissi soc-anmält henne flera gånger 2024 (?!). Hon har även smsat Cissi men fått svar att Cissi ej är intresserad av att ha kontakt.

Det dröjde ett år innan det kom fram att Cissi låg bakom anmälningarna, hon skriver också att Cissi brukar smsa hennes exman för att försöka skapa konflikt mellan dem.

Låter helt stört. Varför alla dessa soc-anmälningar? Är inte bröderna vänner? LD verkar ju vara vän med både exmaken och hans nya så de är nog inte heller så glada över Cissis anmälningar?

Nu kontrar Cissi med att LD har gjort "helt vansinniga saker". Är det nu vi plockar fram popcorn?
Citera
2025-09-19, 14:16
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Juliane
Cissi Wallin skriver idag också på sitt Instagram att LD är tvåsiffrig miljonär nu.

Fy fan, vad sorgligt.
Citera
2025-09-19, 14:24
Medlem
Skuggvarelses avatar
Som gammal mysnazist som följt LD på håll kan jag bara gratulera. Vi håller inte med varandra om mycket men generell (små)barnuppfostran och synen på Palestina typ det är fel att döda små barn oavsett etnicitet där delar vi samma grund och jag har ingenting emot att en vit mamma får ett par miljoner. Det "goda folket" tycker uppenbarligen annorlunda. Vilka är monster och vilka är män?
Citera
2025-09-19, 14:32
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av VanneniBjorkhagen
Nu kontrar Cissi med att LD har gjort "helt vansinniga saker". Är det nu vi plockar fram popcorn?

LD

Ok en sak till. Jag var inte "ovän", jag trodde vi hade kommit förbi det. Vi har smsat trevligt och artigt de senaste åren. Sen fick hon feeling och började skriva privata personliga detaljer (som hon spekulerat kring men inte har nån aning om) om min skilsmässa och bodelning helt oprovocerat i mina kommentarsfält.
Samt började skicka saker jag sagt eller skrivit tagna ur kontext, till min exman för att enligt tradition försöka skapa konflikt mellan oss. Sen börjar jag få socanmälningar och efter ett år av dessa kryper det fram vem som är skyldig. Så konstigt verkligen att jag är sur. Och VEM FAN ÄR DET SOM BEHÖVER TERAPI?
Citera
2025-09-19, 14:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av VanneniBjorkhagen
Men vad är det för ”vansinniga saker” LD har gjort egentligen? Varken soc eller exmaken verkar ju hålla med Cissi eftersom LD fortfarande har vårdnad om barnen.

Är väl bättre att Cissis man snackar med LDs exman om hon nu är genuint orolig (?) för barnen än att göra massvis med soc-anmälningar.
Citera
2025-09-19, 14:59
Medlem
moralhoras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wolfmotherrocker
Men vad är det för ”vansinniga saker” LD har gjort egentligen? Varken soc eller exmaken verkar ju hålla med Cissi eftersom LD fortfarande har vårdnad om barnen.

Det som jag kan tänka mig är väl när hon varit ute på sociala medier och halvt självmordsbaitat under de senaste åren, speciellt när hon haft barnen hos sig. Med det sagt så är det rätt uppenbart att hon knappast varit seriös. Jag tror också inte O (som är rimligtvis den som känner henne bäst) skulle låta sina barn vara hos henne om han kände att hon var en fara för sig själv eller sina barn. Jag må inte ha höga tankar om LD, men det är trams så klart.
Citera
2025-09-20, 03:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av moralhora
Det som jag kan tänka mig är väl när hon varit ute på sociala medier och halvt självmordsbaitat under de senaste åren, speciellt när hon haft barnen hos sig. Med det sagt så är det rätt uppenbart att hon knappast varit seriös. Jag tror också inte O (som är rimligtvis den som känner henne bäst) skulle låta sina barn vara hos henne om han kände att hon var en fara för sig själv eller sina barn. Jag må inte ha höga tankar om LD, men det är trams så klart.

Självmordssnacket har ju varit när hon INTE har barnen. Hon har ju skrivit att hon sparar allt gråtande och annat depp till när barnen inte kan se.
Citera
2025-09-20, 03:52
Medlem
moralhoras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av krambakter
Självmordssnacket har ju varit när hon INTE har barnen. Hon har ju skrivit att hon sparar allt gråtande och annat depp till när barnen inte kan se.

Jag vet inte varför du tror det låter bättre men ok.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in