Citat:

Ursprungligen postat av 
Glasyren

Berätta mer! Jag följer inte LD längre då det blev så ointressant att behöva ta del av allt judehat och terrorvurmande.

Hon håller fortfarande på med det, sönderbombade barn blandas med judehat. Hatar också alla partier utom V just nu verkar det som. Ibland lägger hon in något om sina barn (hon slänger ofta in den äldsta), ibland om sin ADHD och någon gång om pengar. 
Men 90 % av allt är palestinarelaterat. ”Vakna, se, det här händer jag har sanningen.  Alla ni som inte fattar det och tycker som jag är vidriga svin och jaga hatar er. Ni är alla skyldiga till folkmord”
Så kan man sammanfatta det. 
Vad som förbluffar mig är hur korkade inläggen är. Jag menar, jag lägger i princip aldrig ut något men skulle jag försöka framföra ett budskap lägger man väl ut något då och då. Genomtänkta saker och pressar alltid på 2-3 punkter. Samma punkter ska gå igen i alla inlägg och man ska inte heller spamma folk. 
Går man in på hennes stories kan det vara 40 stycken saker, 30 om Palestina och hur illa det är, Israel vidriga, vi vidriga. 5 filer om vidriga SD/M m fl, 2 om barnen och 3 om ADHD. Så är det hela tiden. Vem orkar kolla igenom det? Man kan tycka att någon vara enda jobb är att synas borde veta bättre.