2024-06-05, 12:24
Medlem
Feedback66s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av moralhora
Natasha är fattig - varför har ni inte donerat än?

Jaha, har hon inte blivit ekonomiskt oberoende än av sitt fantastiska content hon skulle tillhandahålla på Patreon?
Citera
2024-06-05, 12:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Feedback66
Jaha, har hon inte blivit ekonomiskt oberoende än av sitt fantastiska content hon skulle tillhandahålla på Patreon?

AI-genererade tavlor, hat mot alla som inte anser att Israel omedelbart ska förstöras. Hat mot alla som inte röstar på vänstern. Hat mot alla män. Hat mot USA. Hmm - undra varför folk inte vill stödja en hatisk loser som spyr ur sig....hat.
Citera
2024-06-06, 18:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hoppsasteg
AI-genererade tavlor, hat mot alla som inte anser att Israel omedelbart ska förstöras. Hat mot alla som inte röstar på vänstern. Hat mot alla män. Hat mot USA. Hmm - undra varför folk inte vill stödja en hatisk loser som spyr ur sig....hat.

Lady Dahmer uppmanar oss att skända fanan och hylla Palestina. Så allt är väl som vanligt med henne.
Citera
2024-06-08, 21:36
Medlem
PengHattars avatar
Verkar vara slut mellan Ladyn och Apan som satt i granen. Inte så otippat kanske
Citera
2024-06-09, 08:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Raukberg
Av samma skäl som gör att jag inte donerar pengar till NMR. Visst är LD tragisk men en människa som dedikerat merparten av sin vakna tid åt att spy ur sig rasistiska konspirationsteorier förtjänar inte en krona.

Berätta mer! Jag följer inte LD längre då det blev så ointressant att behöva ta del av allt judehat och terrorvurmande.
Citera
2024-06-09, 13:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Glasyren
Berätta mer! Jag följer inte LD längre då det blev så ointressant att behöva ta del av allt judehat och terrorvurmande.

Hon håller fortfarande på med det, sönderbombade barn blandas med judehat. Hatar också alla partier utom V just nu verkar det som. Ibland lägger hon in något om sina barn (hon slänger ofta in den äldsta), ibland om sin ADHD och någon gång om pengar.

Men 90 % av allt är palestinarelaterat. ”Vakna, se, det här händer jag har sanningen. Alla ni som inte fattar det och tycker som jag är vidriga svin och jaga hatar er. Ni är alla skyldiga till folkmord”

Så kan man sammanfatta det.

Vad som förbluffar mig är hur korkade inläggen är. Jag menar, jag lägger i princip aldrig ut något men skulle jag försöka framföra ett budskap lägger man väl ut något då och då. Genomtänkta saker och pressar alltid på 2-3 punkter. Samma punkter ska gå igen i alla inlägg och man ska inte heller spamma folk.

Går man in på hennes stories kan det vara 40 stycken saker, 30 om Palestina och hur illa det är, Israel vidriga, vi vidriga. 5 filer om vidriga SD/M m fl, 2 om barnen och 3 om ADHD. Så är det hela tiden. Vem orkar kolla igenom det? Man kan tycka att någon vara enda jobb är att synas borde veta bättre.
Citera
2024-06-09, 15:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hoppsasteg
Hon håller fortfarande på med det, sönderbombade barn blandas med judehat. Hatar också alla partier utom V just nu verkar det som. Ibland lägger hon in något om sina barn (hon slänger ofta in den äldsta), ibland om sin ADHD och någon gång om pengar.

Men 90 % av allt är palestinarelaterat. ”Vakna, se, det här händer jag har sanningen. Alla ni som inte fattar det och tycker som jag är vidriga svin och jaga hatar er. Ni är alla skyldiga till folkmord”

Så kan man sammanfatta det.

Vad som förbluffar mig är hur korkade inläggen är. Jag menar, jag lägger i princip aldrig ut något men skulle jag försöka framföra ett budskap lägger man väl ut något då och då. Genomtänkta saker och pressar alltid på 2-3 punkter. Samma punkter ska gå igen i alla inlägg och man ska inte heller spamma folk.

Går man in på hennes stories kan det vara 40 stycken saker, 30 om Palestina och hur illa det är, Israel vidriga, vi vidriga. 5 filer om vidriga SD/M m fl, 2 om barnen och 3 om ADHD. Så är det hela tiden. Vem orkar kolla igenom det? Man kan tycka att någon vara enda jobb är att synas borde veta bättre.

Tack, nej vem orkar.. hon borde lägga energi på lite vettiga saker, tror inte hon övertalar någon med sina maniska stories. Hon kanske borde ordna insamlingar till rädda barnen eller andra orginisationer som gör nytta på riktigt för barn i krig och konflikt.
Vad hände med henne och apan? Vore ju inte första relationen som knastrar om man säger så..
Citera
2024-06-09, 16:55
Medlem
Citat:
Tack, nej vem orkar.. hon borde lägga energi på lite vettiga saker, tror inte hon övertalar någon med sina maniska stories. Hon kanske borde ordna insamlingar till rädda barnen eller andra orginisationer som gör nytta på riktigt för barn i krig och konflikt.
Vad hände med henne och apan? Vore ju inte första relationen som knastrar om man säger så..

Tillägger till din lista: hon kanske borde skaffa ett jobb så hon inte behöver tigga pengar av sina följare
Citera
2024-06-09, 21:13
Medlem
Citat:
.

Apan knullade väl med LD’s man om man ska tro ryktena? De hängde väldigt intensivt vid första uppbrottet och folk såg dem tillsammans ute.
Citera
2024-06-10, 08:24
Medlem
Citat:
Ptja, det är inte mycket som förändrats mer då än att hon radikaliserat sig själv ytterligare och numera öppet vurmar för Hamas. Hon bryr sig inte ens om brasklappar eller förmaningar längre.
Citat:
LD är luspank, filurerna som lyssnar på henne likaså - så hennes förmåga att omvandla reach till kapital är nog väldigt, väldigt begränsad. Även när det handlar om att tigga åt svältande barnfamiljer. Hon fortsätter att tappa följare varje gång hon postar och det verkar inte störa henne betänkligt (det sker förvisso i en maklig takt). Jag tror inte hon är särskilt brydd om att övertyga någon heller, hon re-postar bara en massa dynga från andra inbitna antisemiter och tar alla påståenden från palestinska terrorgrupper som obestridbara faktum.
Citat:
Ursprungligen postat av krambakter
Apan knullade väl med LD’s man om man ska tro ryktena? De hängde väldigt intensivt vid första uppbrottet och folk såg dem tillsammans ute.
De gjorde en eller två låtar tillsammans som de la upp på Spotify, det var väl därför de hängde? Folk här i tråden älskar att fantisera om LDs turbulenta sociala liv men det mest sannolika är att relationen är jämförbar med den hon har till Fayme och andra fd. poddkollegor: de sitter i gruppchattar och snackar men träffas sällan. Men visst är det mer spännande att tänka sig ett stort svartsjukedrama...
Citera
2024-06-10, 09:01
Medlem
moralhoras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Raukberg
De gjorde en eller två låtar tillsammans som de la upp på Spotify, det var väl därför de hängde? Folk här i tråden älskar att fantisera om LDs turbulenta sociala liv men det mest sannolika är att relationen är jämförbar med den hon har till Fayme och andra fd. poddkollegor: de sitter i gruppchattar och snackar men träffas sällan. Men visst är det mer spännande att tänka sig ett stort svartsjukedrama...

Tror också det är värt att komma ihåg att när hon umgicks med dessa som mest så hade hon en innerstadslägenhet, massor av Os pengar att spendera för att gå ut och vina och dinera. Jag tror dessa vänskaper var rätt ytliga. Med tanke på LDs personlighet så kan jag tänka mig att djupare vänskaper är rätt svåra att komma över (plus många har svårt att skapa den sortens relationer i vuxen ålder, speciellt om man närmar sig 50-strecket).
Citera
2024-06-10, 10:38
Medlem
Eponumoss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PengHattar
Verkar vara slut mellan Ladyn och Apan som satt i granen. Inte så otippat kanske
Vem är denne apa?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in