2012-06-24, 12:31
Medlem
jAG BLIR så himla lätt irriterad på människor.
kan va för att de säger nåt konstigt eller gör nåt konstigt eller att de försöker göra något där de försöker vara något de inte är.

jag irriterar mig helt enkelt ganska enkelt och hatar ganska mkt på de människor som "leker" att de är något annat eller säger saker som inte är vettiga.

vill hitta någon metodik att bara kunna lyssna på det och ge de ett leende och inte vilja hugga de.

nån som har samma prob?
nån som har något förslag på hur jag kan bara tare lungt och skita i de
Citera
2012-06-24, 12:43
Medlem
Meeeeezt90s avatar
Jag har samma problem, jag lackar lätt ur på saker jag stör mig på.
Och det kan ta ett bra tag innan jag blir lugn igen! Är extremt trött på mig själv för att jag uppför mig så..

Tränar du mycket på gym? Det kan vara en förklaring isåfall
Citera
2012-06-24, 13:37
Medlem
Acepifys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Meeeeezt90
Jag har samma problem, jag lackar lätt ur på saker jag stör mig på.
Och det kan ta ett bra tag innan jag blir lugn igen! Är extremt trött på mig själv för att jag uppför mig så..

Tränar du mycket på gym? Det kan vara en förklaring isåfall
Varför skulle de ha med att man går på gym att göra ?

Jag har väll samma problem men börjar bli bättre på det, varför vet jag inte.
Kan väll vara lite så att man inte så ska ta livet allt för seriöst och inte vara rädd för att göra bort sig, sen bara vara trevlig mot folk man stör sig på haha va fan vet jag. Det går framåt iaf
Citera
2012-06-24, 13:38
Medlem
Jag har precis samma problem och ditt missbruk av små bokstäver irriterar mig något oändligt.
Citera
2012-06-24, 13:51
Medlem
Meeeeezt90s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Acepify
Varför skulle de ha med att man går på gym att göra ?

Jag har väll samma problem men börjar bli bättre på det, varför vet jag inte.
Kan väll vara lite så att man inte så ska ta livet allt för seriöst och inte vara rädd för att göra bort sig, sen bara vara trevlig mot folk man stör sig på haha va fan vet jag. Det går framåt iaf
Det kan vara en bakomliggande orsak För när man styrketränar så produceras de mer testosteron i kroppen, och det leder i 90% av fallen till väldigt ostabilt humör där man lackar ur på minsta lilla störning.
Det har varit orsaken för min tids senaste utbrott.
Citera
2012-06-24, 14:01
Medlem
Acepifys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Meeeeezt90
Det kan vara en bakomliggande orsak För när man styrketränar så produceras de mer testosteron i kroppen, och det leder i 90% av fallen till väldigt ostabilt humör där man lackar ur på minsta lilla störning.
Det har varit orsaken för min tids senaste utbrott.
Okej, ja det stämmer nog in på del men till 90% vettefan.
Det var värst för mig när jag inte tränade så för mig var de något mer psykiskt, blev bättre när jag tränade speciellt när man fick sina endorfin kickar då kände ja bara lycka hehe.
Citera
2012-06-24, 14:31
Medlem
Meeeeezt90s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Acepify
Okej, ja det stämmer nog in på del men till 90% vettefan.
Det var värst för mig när jag inte tränade så för mig var de något mer psykiskt, blev bättre när jag tränade speciellt när man fick sina endorfin kickar då kände ja bara lycka hehe.
Menar givetvis 90% av de som tränar hårt, de vill säga tunga gympass fler än 5-6 gånger i veckan
Så som du känner är precis det jag känner! Jag har mina humörsvängningar när jag inte har tränat den dagen, hade jag kört ett pass så var jag lugn och lackade inte ur lika lätt
Citera
2012-06-24, 15:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bronzy
jAG BLIR så himla lätt irriterad på människor.
kan va för att de säger nåt konstigt eller gör nåt konstigt eller att de försöker göra något där de försöker vara något de inte är.

jag irriterar mig helt enkelt ganska enkelt och hatar ganska mkt på de människor som "leker" att de är något annat eller säger saker som inte är vettiga.

vill hitta någon metodik att bara kunna lyssna på det och ge de ett leende och inte vilja hugga de.

nån som har samma prob?
nån som har något förslag på hur jag kan bara tare lungt och skita i de

Testa mindfulness. Har du en smartphone kan du ladda ner "Mindfulness-appen". Meditera 3 minuter om dan (eller längre om du vill), det funkar för mig.
Citera
2012-06-24, 15:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Chezzy
Jag har precis samma problem och ditt missbruk av små bokstäver irriterar mig något oändligt.
hahaahahahahah sorry för de :P hahahahhahaha

iaf, ska testa mindflussness appen.

men vill helst ha någon teknik man kan använda sig av direkt i en situation där man blir irriterad.

tänker alltid innan att: nu ska jag va trevlig och skita i vad alla säger för idiotiska saker men sen när det verkligen händer, ja då blir jag bara skit irriterad.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in