• 2
  • 3
2012-06-25, 00:17
Medlem
nilfirres avatar
jag har haft kul att komma p vrdelsa namn till djur men kommer inte p ngra av dom bra nu
som mnga r inne p r 's' ljudet, gr och att kombinera med 'tj' ocks..

iaf mina frslag,
frasse, tjacken, monstret, latjo, kusse, balbo, klossen, moggis, trasan, bugglo, gaffel, hax

annars kan man alltid dpa den efter nn kndis.. typ maddelisk
2012-06-25, 11:00
Medlem
Stabyrinths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MissGanesh
Godis, Bonus, Smajla, Zenit, Stig-Britt, Smaragda, Devila, Lucia, Tiramisu, Ouzo, Tequila, Smultron.
Bertta vad katten fr heta sen.
(att dpa katten till Shiva r mer tt bryta mot knsrollerna d det r en manlig Gud och far till Ganesh)

Sommarhlsningar/Miss Ganesh

Fan, blandade ihop med Kali.
2012-06-26, 15:34
Medlem
Kali r en kvinnlig gud med manshuvuden hngandes i ett halsband runt halsen!
2012-06-26, 15:36
Moderator
manamanahs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pascal
Vera! Efter Vera Bengtsson i Rederiet. Hon r en riktig markatta, p gott och ont.

Jag rstar p detta. Fast hela namnet "Vera Bengtsson". Blir roligare hos veterinren d.
2012-06-26, 15:57
Medlem
Saffran, Moder Svea, Succ, Skatten, Sirius, Socker, Prisma, Estonia, September, Venus, Skuggan, Salvia, Syren, Ibiza, Mysia, Blossa, Keso, Soprano, Snusa...

Ska hon vara utekatt r det bst att ha ett namn med s, d hr hon bttre och kommer lttare nr du ropar. r det en innekatt spelar det ingen roll.

Atlantia, Junia, Fenni, Inka, Lavendel, Pyro, Titanic, Lila, Gullregn, Peppar, Kali (om hon r helt svart), Lie, Pirata, Jubel, Eva Braun, Clownia, Katamin...

Hur knasiga frslag vill du ha?
2012-06-26, 18:45
Medlem
Stabyrinths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MissGanesh
Saffran, Moder Svea, Succ, Skatten, Sirius, Socker, Prisma, Estonia, September, Venus, Skuggan, Salvia, Syren, Ibiza, Mysia, Blossa, Keso, Soprano, Snusa...

Ska hon vara utekatt r det bst att ha ett namn med s, d hr hon bttre och kommer lttare nr du ropar. r det en innekatt spelar det ingen roll.

Atlantia, Junia, Fenni, Inka, Lavendel, Pyro, Titanic, Lila, Gullregn, Peppar, Kali (om hon r helt svart), Lie, Pirata, Jubel, Eva Braun, Clownia, Katamin...

Hur knasiga frslag vill du ha?

Det var mig en jvla mngd bra kattnamn! Du r kreativ fr jag lov att sga.
2012-06-29, 00:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stabyrinth
Det var mig en jvla mngd bra kattnamn! Du r kreativ fr jag lov att sga.

Gumman
2012-07-07, 09:53
Medlem
MisterToms avatar
Alldeles fr lg kvalit och lsvrde i trdstarten. Lst /mod
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem