• 1
  • 2
2012-06-23, 23:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rebecka-h
Då hade jag nog vetat mera haha..
Fick det, eller snarare köpte det billigt av en vän
Juste, dumt av mig :P
Citera
2012-06-24, 19:43
Medlem
Charlies avatar
Naproxen är en receptfri tablett utan narkotiska egenskaper, propavan kanske kan hjälpa dig sova som bäst men du blir seg som kola i huvudet dagen efter, jag skulle slängt propavanen på en gång.

20mg Stesolid och ett par öl är en fin nybörjardos, flunitrazepam är väl rohypnol om jag inte minns fel, det är också rätt sköjj med lite pilsner men vissa kan snea och bli våldsamma av det. Kolla hur starka tabletterna är och återkom så ska vi nog komma på en fin dos.

Oxascand är rätt svaga, så om du bara vill chilla något mer än vanligt kan du ta 20-40mg, vet inte om det blir bättre med sprit.

Citodon innehåller kodein som är skitgött, däremot innehåller de paracetamol som man helst inte ska överdosera, finns trådar på forumet om hur man extraherar kodeinet, 100mg kodein är soft, jag gillar att ta ett par pilsner till det med.
Citera
2012-06-24, 19:46
Medlem
Charlies avatar
Om du vill få ut mer av benzon (Stesolid, Oxascand) kan du hinka i dig Grapefruktjuice, käka Omeprazol och som jag sagt dricka sprit till - det blir drygare på det sättet och då räcker ju medicinskåpet längre =)
Citera
2012-06-25, 01:05
Medlem
Charlies avatar
Men om du inte orkar sätta dig in i det hela kan jag ta emot det som en donation
Citera
2012-06-25, 01:14
Medlem
ll3lackWid0ws avatar
Asså det var en hel del piller du hade på din lista, men blanda inte benso med opiater/opioder. Då kan de sluta olyckligt, speciellt när man är sådan färsking som du verka vara
Citera
2012-06-25, 03:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Charlie
Om du vill få ut mer av benzon (Stesolid, Oxascand) kan du hinka i dig Grapefruktjuice, käka Omeprazol och som jag sagt dricka sprit till - det blir drygare på det sättet och då räcker ju medicinskåpet längre =)

Hm okej! Har även xanor som jag inte nämnde i texten. Vad är
Skönast då? Tradolan kan inte de vara soft?
Citera
2012-06-25, 03:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ll3lackWid0w
Asså det var en hel del piller du hade på din lista, men blanda inte benso med opiater/opioder. Då kan de sluta olyckligt, speciellt när man är sådan färsking som du verka vara

Ah de vet jag att man inte ska blanda!
Varför inte egentligen?
Citera
2012-06-25, 18:27
Medlem
200kgs avatar
Skaffa kunskap om droger, särskilt drogerna i fråga, sedan kan du ju kolla ang. blandningar och kombinationer av diverse droger här på Flashback.
Har lärt mig ett litet "knep" av en polare, som funkar bra även fast det låter lite löjligt, jag följer detta.
Nästan oavsett drog börjar jag med en tablett/kapsel eller vad det nu är, väntar på effekt, är jag missnöjd fyller jag på med samma dos, väntar, osvosv. Funkar väl inte riktigt på alla droger men på benzodiazepiner och opioider tycker jag det funkar bra, förutom på tramadol, tycker det är lika bra att slänga i sig en redig dos tramadol så man slipper krångla till det.

Att aldrig blanda:
* Benzo och opioider. Kan öka risken för kramp beroende på drogerna, kan ge andningsdepp, och även om det inte blir en farlig kombination kanske dagen efter inte är trevlig. Har aldrig fått avtändning av tramadol, men blandade med endast 1mg xanor en gång och hade världens avtändning i tre dagar, hade sprängande huvudvärk och kändes som att jag hade blivit överkörd av ett tåg. Samma när jag blandade med 15mg imovane.

* Benzo och alkohol
Detta kan givetvis fungera för vissa, men ökar markant risken för andningsdepp och vissa spårar ur helt när man blandar med alkohol

* Opioider och alkohol.
Oftast farligt, ökar även risken för kramper.

Orkar inte utveckla mig allt för mycket, men finns en hel del info gällande det.
Senast redigerad av 200kg 2012-06-25 kl. 18:30.
Citera
2012-06-28, 11:37
Medlem
Charlies avatar
Xanor är min favvo när det gäller benzo, testa 1mg med en öl, var försiktig med att öka dosen då det kan slå rejält.

Tips från coachen: Svälj 1mg xanor, vänta 10 minuter och snorta en krossad 10mg stesolid, welcome to heaven =)

Om effekten blir för svag tar du mer nästa gång/fyller på med sprit =)
Citera
2012-07-02, 14:53
Medlem
leifips avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Charlie
Xanor är min favvo när det gäller benzo, testa 1mg med en öl, var försiktig med att öka dosen då det kan slå rejält.

Tips från coachen: Svälj 1mg xanor, vänta 10 minuter och snorta en krossad 10mg stesolid, welcome to heaven =)

Om effekten blir för svag tar du mer nästa gång/fyller på med sprit =)

Måste bli en jävla lina med tanke på storleken på stessolid 10 mg.. Jag säger 4 mg Xanor å några folköl, sen krossa några Fm1or å fram med foliet!
Citera
2012-07-02, 21:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rebecka-h
Ah de vet jag att man inte ska blanda!
Varför inte egentligen?

Håhåjaja, eftersom du nu sagt att du inte är troll och INTE vill ta till dig mitt råd att skippa allt vad piller heter efersom du verkar vara överkännslig (kroppsligt, du fick ju hallisar av en citodon) och promt ska knarka så föreslår jag liksom 200kg att du läser på om dina droger och sen prövar med en fjärdedel av en avdelad dos (alltså dela ett piller i 4) ta en fjärdedel och vänta i c:a en timme och se hur du mår fyll på med en fjärdedel till om du inte tycker att effekten är tillräcklig osv.
Och börja INTE med att blanda droger, i ditt fall är det överkurs.

Så ta det försiktigt och lycka till
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in