• 4
  • 5
2012-06-25, 18:49
Medlem
Dr-Watsons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Adam211
Jag känner inte till ryktet att dom skulle ha kört ut en zigenare till spillepengen. Jag känner alla som bor i villan men jag hänger inte med dom. 2 av zigenarna tränar på Fitness 24 Seven där jag också tränar.

För något år sedan så hade Mustafa inbrott i hemmet. Han blev bestulen på guldkkedjor och ~50-60.000 kr cash. Enligt vad jag har hört så skyller Mustafa inbrottet på zigenarna, men några bevis finns inte.
I denna soppa, så verkar det finnas både reella och fiktiva motiv.
Citera
2012-06-25, 18:58
Medlem
Dr-Watsons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Adam211
Det där med 30.000 är bara ett exempel om han säljer en begagnad bil. han stoppar pengarna i fickan. Han har som sagt ingen riktig bokföring då hans revisor fifflar med papper och inkomsterna. Skulle skatteverket komma på honom så skulle han få tillbringa en bra tid bakom galler för grova skattebrott. Han sålde säkert fler än 13 bilar men dom 13 som jag vet om såldes för totalt 320.000.

Hans söner är målvakter för många telefonabonnemang, avbetalningar av bärbara datorer osv.
Då får vi väl hoppas att Skatteverket råkar läsa på FB emellanåt också.

Målvakter? Det tolkar jag som att de sätter sig i skiten, för att få tag på elektronik, men inte avser att betala fakturorna? Brukar man göra så inom familjen? Det verkar ju helidiotiskt.
Citera
2012-06-25, 19:01
Medlem
Adam211s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dr-Watson
Då får vi väl hoppas att Skatteverket råkar läsa på FB emellanåt också.

Målvakter? Det tolkar jag som att de sätter sig i skiten, för att få tag på elektronik, men inte avser att betala fakturorna? Brukar man göra så inom familjen? Det verkar ju helidiotiskt.

Det är endast dom äldre sönerna som håller på med olagliga affärer. Den tredje är rätt laglydig och har tagit en annan väg i livet.
Citera
2012-06-26, 16:48
Moderator
Chantres avatar
Citat:
Samtliga sex personer som anhölls i samband med skottlossningen i Arlöv har släppts.

http://www.sydsvenskan.se/omkretsen/...-efter-skotten

Då väntar vi bara på nästa skottlossning.
Citera
2012-06-27, 06:03
Medlem
HalvardHalvHuves avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Chantre
http://www.sydsvenskan.se/omkretsen/...-efter-skotten

Då väntar vi bara på nästa skottlossning.

Ja, det verkar inte bättre.
Citera
2012-07-09, 00:50
Medlem
Dr-Watsons avatar
Det verkar lugnt nu, så de kanske har lärt sig en läxa och blivit laglydiga.

Eller så har de fullt upp med bygga barrikader i Åkarp.
Citera
  • 4
  • 5

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in