2012-06-22, 02:08
Medlem
OrangePicks avatar
Jag har just upptäckt att min garderob har en stark brist på varmare klädesplagg, och då jag nu på sommaren inte kan gå runt i min gamla jacka skulle jag vilja ha några råd om vart jag enklast kan införskaffa mig några flanellskjortor till ett lågt pris (enklast innebär i detta fall att jag inte ska behöva röra mig utanför dörren).

Tack på förhand!
Citera
2012-06-22, 02:13
Medlem
Wkblades avatar
Borde finnas hyfsat billiga skjortor på h&m. Annars om du vill ta det till nästa nivå så finns det nog ännu billigare skjortor begagnat på blocket eller second hand
Citera
2012-06-22, 02:17
Medlem
OrangePicks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wkblade
Borde finnas hyfsat billiga skjortor på h&m. Annars om du vill ta det till nästa nivå så finns det nog ännu billigare skjortor begagnat på blocket eller second hand

Jo, kan nog ha tryckt lite för mycket på prisnivån, det viktigaste är att tyget är klassiskt flanelltyg, annars går jag miste om själva syftet med skjortan.

Men jag får ta och kolla på h&m, har bara inte lyckats hitta deras sökfunktion..
Citera
2012-06-22, 02:18
Medlem
Hapaxs avatar
Sy själv
Citera
2012-06-22, 02:31
Medlem
Naawbs avatar
Carlings har nog en del.
Citera
2012-06-22, 02:36
Medlem
rednuws avatar
Kolla på carlings, de brukar ha skön grejer med ball design.
Annars dressmann, billigt, många färger, dock förlorar de passform efter 4-5 tvättar..

Personligen tycker jag en flanellskjorta kan vara värd att lägga lite extra slantar på då en i brakvalitet kan hålla i flera år, snygg&välsydda och jag har heldre två snygga skjortor som sitter bra än 6 som sitter som ett påslakan..
Citera
2012-06-22, 10:24
Medlem
25TaLifes avatar
Jag vet att polare till mig köpte flanellskjortor i med "rak, bred" passform på typ Jula väldigt billigt

Rak, bred = tänk dig latinosnubbar som har alla skjortknappar stängda på sina flanellisar
Citera
2012-06-22, 14:26
Medlem
Carl-JanElgatos avatar
Vet att både Jula och Biltema har vid sina arbetsklädsavdelningar. Biltema har också flanell vid sin fiskeavdelning.
Citera
2012-06-22, 15:39
Medlem
Kolla upp Lands End. Dock är deras flanellskjortor ganska så tunna.
Citera
2012-06-22, 18:11
Medlem
Som nån sa. Jula har..
Vissa av dom ser EXAKT ut som märkesskjortorna som kostar 5-6-7-800... Helt sjukt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in