• 8
  • 9
2012-07-01, 17:36
Medlem
ItPutsTheLotions avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lcdtv
jag lider med dig, aldrig vart i den situationen.. mest bara främmande händer på lår/rumpa etc.. men hade det vart utav eva greta 49 ifrån gnesta, hade jag fan lackat ur och frågat vad fan hon höll på med?

skulle va kul att höra vad du sa till tanterna som gick såpass långt man
Jag tror jag tillslut röt till och pekade ut min dåvarande flickvän och berättade för tanterna hur respektlöst de bar sig åt mot både henne och mig, eller något åt det hållet iaf. Kommer inte ihåg deras reaktion, men jag kan tänka mig att de mös innerst inne eftersom de antagligen lurades att tro att de var allvarliga konkurrenter till tjejen som då måste varit i 24-25 årsåldern
Citera
2014-12-14, 00:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xD
Tråden riktar sig till er byggare, dopade som rena, som anser er vara riktigt stora. Jag syftar på 85-120 kg +, med låg bodyfat, beroende på längd.

Har ni fått ökad framgång bland damerna?
Hur mår ni till sinnet, gjorde ni rätt val att lägga ner så mycket tid på träning?
Hur upplever ni att er omgivning ser på er? Positivt/negativt?
Är ni nöjda med er kropp? Eller vill ni bygga mer?

100kg+ 192cm mindre än 10% fett

1. nej
2. Mår mycket bättre plus att mitt självförtroende har blivit mycket starkar
3. Bara positivt än så länge
4. Vill absolut bygga mer, tror jag aldrig kommer att bli nöjd
Citera
2014-12-14, 00:55
Medlem
ulexs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xD
Tråden riktar sig till er byggare, dopade som rena, som anser er vara riktigt stora. Jag syftar på 85-120 kg +, med låg bodyfat, beroende på längd.

Har ni fått ökad framgång bland damerna?
Hur mår ni till sinnet, gjorde ni rätt val att lägga ner så mycket tid på träning?
Hur upplever ni att er omgivning ser på er? Positivt/negativt?
Är ni nöjda med er kropp? Eller vill ni bygga mer?
Stats från i somras då jag senast var deffad 190 cm 100-102 kg 4.95% bf efter en svindyr kalipermätning.

1. Lever i förhållande, glad över det. Singellivet är kasst!
2. Ca 10 års gymande har lärt mig att vara disciplinerad och att kriga på även när man inte har någon lust. Har vart väldigt nyttigt i övriga livet med, främst i skolan. I övrigt glad, gott självförtroende
3. Blandat, majoriteten är positiv. Men tyvärr finns det ju dom som inte kan låta bli att leta fel hos de som kommit längre. Ligger mycket i uttrycket "have you ever seen a hater do better then you". Dock är det uteslutande killar som har negativa åsikter.
4. Är relativt nöjd, i vart fall med storleken men sen går det ju alltid att slipa på symmetrin, lite större armar skulle inte skada!
Citera
  • 8
  • 9

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in