26 100 besökare online
857 002 medlemmar • 45 819 724 inlägg
Användarnamn 
Lösenord
Flashback Forum > Kultur & Media > Kändisskvaller
Svara på ämne
Ämnesverktyg
Mr Förståndet
Medlem
Mr Förståndets avatar
Låt det inte vara sant!

tcfmog
Medlem
tcfmogs avatar
Har väntat på den separationen länge, har aldrig tyckt att de passat ihop.

too clever for my own good=tcfmog

Oändligheten finns... emedan den fattas oss.

DestroyPrometheus
Medlem
DestroyPrometheuss avatar
Oväntat långt förhållande bland de dekadent artisterna, nästan imponerande. Hur långt är snittförhållandet för dessa varelser (artister, skådespelare etc.)? 3 år?

HowlinWolf
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av krilleboi
Är inte Amber lesbisk ?
Jo väldigt. Slaskpressen vill bara slå mynt av en vänskap (?) utan att kolla upp bakgrundsfakta.

Citat:
Ursprungligen postat av Gideon-Sture
Otroligt vilken koll du har!! Känner du Johnny privat... jag e tokimponerad.
Skojar du?! Det har stått i tidningar ett bra tag. xallo är tredje klassens skvallerkärring som får Perez Hilton att framstå som Tomas Tranströmmer.

xallo
Medlem
xallos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HowlinWolf
Jo väldigt. Slaskpressen vill bara slå mynt av en vänskap (?) utan att kolla upp bakgrundsfakta.

Skojar du?! Det har stått i tidningar ett bra tag. xallo är tredje klassens skvallerkärring som får Perez Hilton att framstå som Tomas Tranströmmer.

Amber är bisexuell, hon har dessutom precis gjort slut med sin långvariga flickvän, hur vore det om du själv kollade upp fakta?

Förvisso kanske jag är en tredje klassens skvallerkärring, men vad är då du?

HowlinWolf
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xallo
Amber är bisexuell, hon har dessutom precis gjort slut med sin långvariga flickvän, hur vore det om du själv kollade upp fakta?

Förvisso kanske jag är en tredje klassens skvallerkärring, men vad är då du?
Nu vet jag inte var du drömde att hon är bi, men hon är lesbisk tyvärr.

http://www.huffingtonpost.com/2010/1..._n_792419.html

Haha, ja det är aldrig fel med självinsikt. Jag är väl skvalleringkärring jag med.

xallo
Medlem
xallos avatar
Citat:
Nu vet jag inte var du drömde att hon är bi, men hon är lesbisk tyvärr.

http://www.huffingtonpost.com/2010/1..._n_792419.html

Haha, ja det är aldrig fel med självinsikt. Jag är väl skvalleringkärring jag med.

Hon är bisexuell, att jag skall behöva googla upp en intervju för att du into vet ett skit, pffft:

"It is frustrating because I don't label myself one way or another. For example, I've had amazing, successful relationships with men, and now I have an amazing, successful relationship with a woman, and the bottom line is I love who I love. I don't have to answer to anyone for it. I love who I love, and I am who I am."

http://www.vulture.com/2011/02/amber_heard.html

HowlinWolf
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xallo
Hon är bisexuell, att jag skall behöva googla upp en intervju för att du into vet ett skit, pffft:

"It is frustrating because I don't label myself one way or another. For example, I've had amazing, successful relationships with men, and now I have an amazing, successful relationship with a woman, and the bottom line is I love who I love. I don't have to answer to anyone for it. I love who I love, and I am who I am."

http://www.vulture.com/2011/02/amber_heard.html
Ja men så säger de alltid "du älskar en person, inte ett kön". Dock har hon haft förhållande med män, men numera bara med kvinnor. Att hon säger som hon gör är uppenbart karriärstrategiskt för att inte bli alltför "stämplad". Att komma ut allför tidigt i Hollywood innan din karriär är säkrad är inte speciellt smart, då straighta personer (box office) inte längre kan relatera till dig. Tyvärr är det så. Inte konstigt att Kevin Spacey, John Travolta och George Clooney fortfarande håller upp en fasad.

xallo
Medlem
xallos avatar
Citat:
Ja men så säger de alltid "du älskar en person, inte ett kön". Dock har hon haft förhållande med män, men numera bara med kvinnor. Att hon säger som hon gör är uppenbart karriärstrategiskt för att inte bli alltför "stämplad". Att komma ut allför tidigt i Hollywood innan din karriär är säkrad är inte speciellt smart, då straighta personer (box office) inte längre kan relatera till dig. Tyvärr är det så. Inte konstigt att Kevin Spacey, John Travolta och George Clooney fortfarande håller upp en fasad.

Men seriöst, hon är bisexuell, hur svårt är det att förstå att hon svingar åt båda hållen och alltid har gjort?
Att Travolta och Spacey är i garderoben må vara hänt, men Clooney, hur tänkte du där? Karln gillar kvinnor, det VET jag till 100%

Gideon-Sture
Medlem
Gideon-Stures avatar
Citat:

Ja... ironi på nätet kan vara klurigt. ...trodde ändå att det framgick hyfsat tydligt.

Johnny Depp har tydligen gjort nåt annat fruntimmer på smällen. Enligt löpsedel till nån skvallerblaska. Galet spännande, vad ska hända nu? Kan illuminati vara inblandade på något sätt? Det tror jag.

Edit: Tjejen ni bitchar om måste nog vara den snyggaste hom...bisexuella tjej jag sett. Bortsett från på film. Har för mig att Kajsa Bergkvists tjej var rätt fräsch också.

Edit: ...och Pia sundhage får vi inte glömma bort http://sverigesradio.se/diverse/appd...32_520_292.jpg
"men... JA vill... SMÄLLA till NÅn".
Senast redigerad av Gideon-Sture 2012-07-05 kl. 20:00.

Svara på ämne
Topp Dela »