Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
  • 1
  • 2
2012-06-21, 09:37
Medlem
Tja!

Käkade 35-40 mg Stess under eftermiddagen igår, sen körde jag Blåa Macdonalds bara 1 tablett på kvällen men märkte ingenting på det, behöver nog 3 st sånna E för att bli skön + att jag tog benzo innan på dagen.

Nu när jag vaknade tog jag 400 mg Tram utan tolerans. Kommer jag få effekt av Tram ändå? Menar känner mig lite små skön av stessen jag tog igår än och E tog jag igår fast fick ingen effekt på det. Så vad tror ni, kommer jag må bra och få lite eurofori? gått 35 min nu, känner inte de minsta än.

Mvh
Citera
2012-06-21, 09:44
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Neuroleptikum
Tja!

Käkade 35-40 mg Stess under eftermiddagen igår, sen körde jag Blåa Macdonalds bara 1 tablett på kvällen men märkte ingenting på det, behöver nog 3 st sånna E för att bli skön + att jag tog benzo innan på dagen.

Nu när jag vaknade tog jag 400 mg Tram utan tolerans. Kommer jag få effekt av Tram ändå? Menar känner mig lite små skön av stessen jag tog igår än och E tog jag igår fast fick ingen effekt på det. Så vad tror ni, kommer jag må bra och få lite eurofori? gått 35 min nu, känner inte de minsta än.

Mvh
Du kommer känna.... är det depå? (det kan ta längre tid då)

Det finns en minoritet som är "Toleranta mot tram" ca 10% tror jag då fungerar det dåligt.
Citera
2012-06-21, 09:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Apajavul
Du kommer känna.... är det depå? (det kan ta längre tid då)

Det finns en minoritet som är "Toleranta mot tram" ca 10% tror jag då fungerar det dåligt.

Det är Nobligan kapslar så det är väl inte depot? Hur lång tid tar de innan jag känner ruset då? gått 45 min nu och jag känner inget, har noll tolerans på allt nu
Citera
2012-06-21, 09:53
Medlem
Läste att det tar 2 h innan man känner något? Stämmer det? Tog de på tom mage med. Kanske fyller på med 100 mg till då om jag inte känner något snart, 55 min har gått.
Citera
2012-06-21, 10:06
Medlem
Tog 100 mg till men tömmde denna gång 100 mg i ett glas vatten så nu är jag uppe i 500 mg utan tolerans, gått lite mer än 1 timma känner fortfarande inget.
Citera
2012-06-21, 10:19
Medlem
Funderar på all lägga till 20 mg stess snart, Nobligan 3 timmar innan de kickar de är ju fan längre än Lyrica om det är så.
Citera
2012-06-21, 10:27
Bannlyst
Citat:
Funderar på all lägga till 20 mg stess snart, Nobligan 3 timmar innan de kickar de är ju fan längre än Lyrica om det är så.
Du är benzad och fattar inte att du känner... ta det luuuuugnt och chilla lite.
Citera
2012-06-21, 10:29
Medlem
Citat:
Du är benzad och fattar inte att du känner... ta det luuuuugnt och chilla lite.

Det suger iaf. Ja jag är lite småbenzad från igår men det var ju fan minst 12 timmar sen jag tog stessen. Så jag kommer inte få eurofori av det bara för jag tog benz igår? ISåfall sopar jag i mig alla benz direkt,
Citera
2012-06-21, 10:32
Bannlyst
Citat:
Det suger iaf. Ja jag är lite småbenzad från igår men det var ju fan minst 12 timmar sen jag tog stessen. Så jag kommer inte få eurofori av det bara för jag tog benz igår? ISåfall sopar jag i mig alla benz direkt,
Stensolid har en halveringstid på 24h... Tänk på det
Citera
2012-06-21, 12:04
Medlem
Citat:
Stensolid har en halveringstid på 24h... Tänk på det

Jo jag vet men dom säger att tram + benz är en bra combo?

Ja det är väl därför jag inte känner av trammet va för jag tog 90 mg stess igår? Gått 3 timmar nu,

Tycker ni jag ska ta 20mg stess + 200 mg tram eftersom jag ändå inte fick eurofori av trammen eller det kanske är bättre med bara stess.
Citera
2012-06-21, 12:07
Medlem
Vill helst inte krampa heller, noll tolerans på benzo, noll tolerans på tram. Har ju redan petat i mig 400 mg tram utan resultat, om jag tar 400 mg till + 20 mg stess är de lungt eller stor risk för kramper?
Citera
2012-06-25, 18:38
Medlem
200kgs avatar
Stesolid dagen innan Tramadol, inga problem.
Ecstasy är väl den drogen som frisätter serotonin mest, vilket Tramadol också gör men i mindre mängder. Kanske bättre alternativ att låta hjärnan naturligt fylla på med lite mer serotonin? Tror inte att Tramadol frisätter särskilt mycket serotonin, men ändå. Jag skulle nog inte gjort det, skulle vänta åtminstone några dagar, för säkerhets skull.
Mvh.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in