2012-06-21, 07:22
Medlem
MGMTfeelings avatar
Av cannabis får man ju en euforisk känsla, härlig känsla och man tar lätt på saker och ting, men den är inte jättestark.

Om man vill ha någonting där man verkligen är helt borta, men på ett skönt sätt, vilken typ av drog kan passa då? LSD verkar härlig, men det verkar vara så jävla många som snear på den. Opiater sägs man inte snea ö.h.t på, stämmer? Vad rekommenderar ni?
Senast redigerad av MGMTfeeling 2012-06-21 kl. 07:25.
Citera
2012-06-21, 07:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MGMTfeeling
Av cannabis får man ju en euforisk känsla, härlig känsla och man tar lätt på saker och ting, men den är inte jättestark.

Om man vill ha någonting där man verkligen är helt borta, men på ett skönt sätt, vilken typ av drog kan passa då? LSD verkar härlig, men det verkar vara så jävla många som snear på den. Opiater sägs man inte snea ö.h.t på, stämmer? Vad rekommenderar ni?
Vad menar du med "fly på riktigt"? Du kan inte precis knarka ner dig 24/7 på LSD om man säger så, om det inte är problematik i livet du försöker fly från utan vill ha nån upplevelse du kan grubbla om i någon vecka eftersom du inte har något bättre för dig så funkar det rätt bra.
Citera
2012-06-21, 07:42
Medlem
GuruAfSnuss avatar
Har överdoserat mer eller mindre flera gånger på opiater, skitenkelt precis som med det mesta.

Tycker samtliga droger gör livet lätt. Rök på du, det är nog bäst.
Annars satsa på oxy, sub eller bättre.
Citera
2012-06-21, 08:26
Medlem
miniCarls avatar
Tror att drogen du söker är Ecstacy
Citera
2012-06-21, 08:36
Medlem
KallePaHedens avatar
Heroin ska tydligen vara ganska bedövande!
Citera
2012-06-21, 09:50
Medlem
Slingshots avatar
Metamfetamin eller Heroin IV.
Citera
2012-06-21, 10:30
Medlem
MGMTfeelings avatar
Det är inte livet jag vill fly från, då jag inte har ångest utan bara känner mig neutral. Jag vill däremot känna känslan av ett starkt rus. Ska läsa på lite.
Citera
2012-06-23, 11:29
Medlem
Zicks avatar
Citat:
Det är inte livet jag vill fly från, då jag inte har ångest utan bara känner mig neutral. Jag vill däremot känna känslan av ett starkt rus. Ska läsa på lite.
Då ska du nog satsa på syra eller någon annan hallucinogen. Du kommer ha en riktigt stark upplevelse som kommer lämna dig grubblandes ett bra tag.
Citera
2012-06-23, 12:12
Medlem
Jag har aldrig "sneat" på opiater, man kan väl överdosera men det går väl inte att snea/noja på samma sätt som på cannabis/lsd. Köp dig en sub 8 mg och ta halva över en helg sen sparar du nästa halva tills du känner dig redo igen. 1 mg åt gången och dosera försiktigt och låt det inte gå för långt att du blir subbad varje dag. Annars rekommenderar jag MDMA.
Citera
2012-06-23, 13:30
Medlem
MGMTfeelings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av waddapyo
Jag har aldrig "sneat" på opiater, man kan väl överdosera men det går väl inte att snea/noja på samma sätt som på cannabis/lsd. Köp dig en sub 8 mg och ta halva över en helg sen sparar du nästa halva tills du känner dig redo igen. 1 mg åt gången och dosera försiktigt och låt det inte gå för långt att du blir subbad varje dag. Annars rekommenderar jag MDMA.

MDMA vill jag pröva, låter som en härligt drog. Frågan är var man får tag på den i stockholm? Hur man går till väga, har nog ingen kontakt jag kan fråga runt om det.
Citera
2012-06-23, 17:28
Medlem
Schmuckophistiques avatar
Precis det du eftersträvar, PRECIS DET TRO MIG, har jag upplevt på svamp.. Så prova det nån skön stjärnklar sensommarkväll, då kvällsljuset är så där härligt lilaaktigt och trevligt, gärna då det är sån där sonedgång som blir röd-rosa och om du har turen att tajma in ett skede då nästan hlava himmelen är så galet starkt rosa och du tar dig upp på ett högt berg, så kommer du få se nått häftigt alltså!.. Då jag hade den galet sköna trippen på svamp så var det mitt på en sensommardag och det var väll en 2gram cubensis mexicana från elefanten kanske, skulle jag tro.. Går knappt att förklara, men ruset kan väll förklaras med att det var exakt som ett cannabis-rus bara si sådär 100mer skönt, det går inte att förklara med annat ord än HELT PERFEKT! Det var komiskt bra, löjligt och ironsikt gudomligt bra.. Kändes knappt att man var påverkad av nått utan kändes snarare som att man var i ett naturligt tillstånd - VILKEN JÄVLA ÖM OCH SNÄLL DROG SVAMP ÄR.. Det är inte äns en drog tamefan, det är nånting helt annat..
Citera
2012-06-23, 17:41
Bannlyst
Citat:

MDMA, LSD, DMX å svamp skulle jag rek.

Eller om du bara vill komma ifrån problem och ha allmänt välmående så blire Tramadol läs lite om det.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in