2012-06-21, 05:57
Medlem
Hej!

Finns det något sätt att kontakta denna säljare utan att själv vara medlem på ebay?
http://myworld.ebay.com/suhailsalim/...id=p4340.l2559

En mail-adress eller vad som helst?

Tack!
Citera
2012-06-21, 06:01
Moderator
v50s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Charoite
Hej!

Finns det något sätt att kontakta denna säljare utan att själv vara medlem på ebay?
http://myworld.ebay.com/suhailsalim/...id=p4340.l2559

En mail-adress eller vad som helst?

Tack!

Du måste förmodligen vara medlem men det går snabbt att bli så varför inte skapa ett konto om du sedan inte använder den spelar mindre roll.
Citera
2012-06-21, 06:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av v50
Du måste förmodligen vara medlem men det går snabbt att bli så varför inte skapa ett konto om du sedan inte använder den spelar mindre roll.

Åh, om det hade varit så enkelt. Jag är så ruggigt kass så jag fattar inget när jag knapprar och försöker bli medlem. Jag vet inte varför hjärnan tjorvar så.
Citera
2012-06-21, 06:22
Moderator
v50s avatar
Citat:
Åh, om det hade varit så enkelt. Jag är så ruggigt kass så jag fattar inget när jag knapprar och försöker bli medlem. Jag vet inte varför hjärnan tjorvar så.

Vad är det som händer när du försöker registrera dig har du missat något fällt när du fyllt i det eller står det att något är fel?
Citera
2012-06-21, 06:34
Medlem
Citat:
Vad är det som händer när du försöker registrera dig har du missat något fällt när du fyllt i det eller står det att något är fel?

Jag vet inte, hjärnan slår blankt, inte ebay

Har han ingen mail eller annan kontaktinformation där inne?
Citera
2012-06-21, 06:42
Moderator
v50s avatar
Citat:
Jag vet inte, hjärnan slår blankt, inte ebay

Har han ingen mail eller annan kontaktinformation där inne?

Testade klicka på kontakta säljare men man får ej upp någon mejladress då utan bara ett formulär man ska fylla i för att få kontakt med säljaren, så du får försöka registrera dig, prova lite senare idag eller be någon kompis hjälpa dig med det, alternativt kanske du känner någon som redan är medlem där och som kan kontakta säljaren åt dig.
Citera
2012-06-21, 07:22
Medlem
Citat:
Testade klicka på kontakta säljare men man får ej upp någon mejladress då utan bara ett formulär man ska fylla i för att få kontakt med säljaren, så du får försöka registrera dig, prova lite senare idag eller be någon kompis hjälpa dig med det, alternativt kanske du känner någon som redan är medlem där och som kan kontakta säljaren åt dig.

Tack ändå.

Om någon välvillig människa som läser detta kan tänka sig att ställa nån liten skitfråga till nämnda säljare och sedan PM:a mig mailen han svarar med skulle jag bli överlycklig!!!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in