2012-06-20, 16:31
Medlem
Empatiuss avatar
Kortfattat:
Opererade strängen på penis för några månader sedan (den var för kort) efter många många års feghet. Såklart blev det inge bättre alls, det blev bara värre och började sida vid sex. Bokade en ny tid på ett bättre lasarett, skulle göra operationen idag men vågade inte, så jag bad om att få en tid till hösten istället vilket jag fick.

Jag läste tråden om porrimpotens, och har hållt mig från att runka i två veckor idag. Men nyss när jag tvättade kuken så sved det så in i helvete i strängen, kunde inte dra ner förhuden helt utan att det tog emot och sved till, kändes som den skulle gå av.

Precis som alltid så blev jag nu skitnojjig över detta. Tror inte jag kommer våga ha sex med någon innan jag förhoppningsvis opererat mig igen. Jag har aldrig gillat avsugningar pga den korta strängen t.ex, känns bara obehagligt, jag kommer inte våga trycka in den i en tjej om jag inte stått och spottat henne mellan benen en timme så det går riktigt lätt.

Någon som vet vad jag ska göra? Kan man ta med sig glidmedel till ett one night stand? Tror ni det blir bättre om jag runkar emellanåt? Det har inte svidit såhär mycket på ett bra tag, bara nu när jag inte runkat på länge, har det något med det att göra?

Vågar jag ha sex?
Senast redigerad av Empatius 2012-06-20 kl. 16:34.
Citera
2012-06-20, 16:44
Medlem

Eller så kan du sluta böga dig och knulla. Min sträng har gått av två gånger, blod och hela köret. Vad ska man göra? Jo man lappar ihop skiten, ber till Gud om att det inte skall hända igen och trycker på jäntan oavsett.
Citera
2012-06-20, 16:52
Medlem
sisterhazels avatar
Nu har jag ingen snopp eftersom jag är tjej Men kan iaf försöka tänka mig in i problemet.... Jag själv skulle inte tycka det vore konstigt om killen använde glidmedel även om jag inte brukar ragga upp på ONS.

Däremot fnular jag på ifall du provat att runka med kondom och lite glid? Tanken är väl att strängen borde vara lite mer "skyddad" eller tänker jag tokigt kanske... Bara en tanke i all välmening

Hoppas du får hjälp med problemet!!
Citera
2012-06-20, 16:55
Medlem
sisterhazels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FolketsOpium

Eller så kan du sluta böga dig och knulla. Min sträng har gått av två gånger, blod och hela köret. Vad ska man göra? Jo man lappar ihop skiten, ber till Gud om att det inte skall hända igen och trycker på jäntan oavsett.

Alla har väl inte samma smärttröskel kanske?! Vet också män som slitit av strängen och bara kört på som vanligt vartefter, däremot kan jag tänka mig att det känns mer på vissa än andra, som med all smärta...
Citera
2012-06-20, 16:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sisterhazel
Alla har väl inte samma smärttröskel kanske?! Vet också män som slitit av strängen och bara kört på som vanligt vartefter, däremot kan jag tänka mig att det känns mer på vissa än andra, som med all smärta...

Spark på pungen + intensiv sveda. Kan tänka mig att han kände samma smärta. Det som skiljer är psyket. Jag skiter väl i om min kropp temporärt mår lite dåligt sålänge jag kan "vinna" något på det. TS är förmodligen bara överdrivet rädd. Måste sluta titta på dessa galna dokumentärer om kroppen osv!
Citera
2012-06-20, 17:04
Medlem
johanness avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sisterhazel
när man knullar har man oftast en del adrenalin och andra kul substanser i blodet och märker inte alltid att man skadar sig under tiden. jag har lyckats skada den där jävla strängen några gånger (dessvärre inte illa nog för att den skulle gå av helt) och åsynen av mängder med blod på kuken var nog för att jag skulle avbryta, även om det inte gjorde direkt ont.
Citera
2012-06-20, 19:23
Medlem
Roxanas avatar
E&S - Sextekniker och sexhjälpmedel /mod
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in