Citat:
Ursprungligen postat av FBK8
Jo jag undrar bara varför är det så att alla partier i riksdagen förutom SD vill ha massinvandring? Blundar de eller struntar dom i de problemen som medför? Varför känns det som om våra politiker inte har någon stolthet? De skiter i oss ungdomar som inte har jobb och de släpper in mer och mer arbetslösa. Många invandrare är självklart bra och rediga men det finns riktigt vidriga också, som de araber som säger att det är okej att våldta en svensk tjej... Blir så förbannat jävla arg!
Såg uppdrag granskning igår om utvandringen till Norge och hur norrmännen hånar oss. Jag hatar inga folkslag men samhället som det ser ut idag skapar hat mellan media-etniska svenskar-invandrare.
För det första önskar jag att TS lugnar ner sig, för att det är svårt att resonera och tänka ordentligt när man är uppjagad.
Den svenska invandringspolitiken bygger på att varje människa som vill komma till Sverige, arbeta och göra rätt för sig ska få den möjligheten därför att detta stärker Sverige.
Den svenska flyktingmottagandet bygger på vissa etiska och moraliska principer, kort sagt handlar det om att man ska behandla andra som man själv vill bli behandlad. Vi måste värna våra medmänniskor för att skapa ett modernare samhälle som bygger på jämlikhet och välfärd.
Detta är väl inga konstiga tankar och idéer? Jag tycker att det är fullt naturligt att människor är folkdjur och värnar om sina medmänniskor, faktum är att allt annat är i mina ögon inhumant.