hur är det att ta med sig och röka på den festivalen?
är det muddring och koll osv, nån som vet?
hade planerat att åka dit i sommar och detär ju inte fel att ha lite extra kul
Våra grannar på förra årets festrival satt och puffade hela dagarna. Dom satt där och sjöng dygnet runt, dom fick vara ifred av vad jag kunde se. Men det går ju runt massa Security där. Vad dom har för befogenheter vet jag inte, men det är föga troligt att dom skulle få muddra en. Ifall dom misstänker brott får dom väl hålla fast dig och ringa polisen. Men det är så mycket folk där. Ifall du vill röka och är nojjig kan du ju sitta i tältet så blir det en fin och inpyrd röklukt där på köpet.
Brukar inte vara så stor koll på festivaler... Föra året gick ja omkring med en pipa brunt på augustibuller och av 20 vakter frågade en vad de var. Och jag svara att det var gammal hedlig piptobak som rök och inge mer med de.
Brukar inte vara så stor koll på festivaler... Föra året gick ja omkring med en pipa brunt på augustibuller och av 20 vakter frågade en vad de var. Och jag svara att det var gammal hedlig piptobak som rök och inge mer med de.
Har fått intrycket av att festivalvakter, speciellt inte om de är funktionärer o inte securitas inte bryr sig. Har suttit o puffat utanför tältet ett par gången när de traskar förbi. Se upp för polisen dock ibland får de för sig att det är bra att använda skattepengar till att sabba för festivalbesökare. Kan ha civil snutar på festivalområdet t.ex i öltälten.