Citat:
Ursprungligen postat av Fudge0wn
Förövrigt var det ett par jävligt fula skor. Det såg ut på bilden som att det satt en liten länk mellan skorna, typ en lite hake man öppnar och länkar skorna med?
Folk verkar ju inte ha bättre för sig än att peka på nåt som hände för många år sedan, än att det kan vara fängelsestilen det handlar om att uppnå med skorna - vad slags stil det nu skulle vara...
Tänkte inte på länken. Den är ju sjukt bra. Kan kan sammanlänka fler par skor. Fatta när man är ute och går med familjen hur bra som helst. Eller om man går på krogen med frugan. Bara att länka ihop så vet man vart man har dem!!! Undrar om det finns med en App till iPhone också??
Själv börjar jag bli lite lack på alla vita saker som finns typ vaniljglass känns inte rätt att folk ska trycka i sig vita saker och bli feta. Dessutom så skrivs det på förpackningen gammeldags vanilj och med en stil som pÅminner om äldre dagar. Fy fan jag tar illa vid mig! Jag är en modern människa med en smartphone och vill inte förknippas med gamla tråkiga saker
Innan Nogger black kampanjen drog associerade jag aldrig Nogger med neger men nu säger jag alltid Nogger istället för nigger