2012-06-18, 22:47
Medlem
Jag träffar inte min kille särskilt ofta, var tredje vecka ungefär, under ca 3-4 dagar. Vill göra något kul för honom/överraska honom sexuellt. Avsugningar typ när som helst (i hemmet, såklart) samt väcka honom med en avsugning är det enda på min lista nu. Har föreslagit analsex men han är inte så intresserad.

Övrigt till mitt förfogande har jag värmande glidmedel samt en fick-vibrator. Tar gärna emot alla tips ni har, shoot!
Citera
2012-06-18, 22:50
Medlem
Dr_Dollars avatar
Ta honom med en strap-on, då lär han säkerligen bli överraskad
Köp en fräck och porrig outfit.
Köp en dildo med fjärrkontroll som han får han total kontroll över.
Citera
2012-06-18, 22:51
Medlem
Bju på en stripp
Citera
2012-06-18, 22:59
Medlem
ZlatanManias avatar
Överraska honom genom att vara naken och kasta dej över honom det första du gör när han kommer in genom dörren?

-Ta med en tjejkompis och erbjud en trekant? (en snygg kompis då såklart)
-Ge honom en striptease?
-Föreslå gruppsex?

Eller om han är mer utav den lata typen så kanske det blir en perfekt kväll för honom med en avsugning framför tv:n med en påse chips och ett sexpack öl?
Citera
2012-06-18, 23:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dr_Dollar
Köp en fräck och porrig outfit.
Köp en dildo med fjärrkontroll som han får han total kontroll över.
De två senare alternativen var inte så pjåkiga, synd bara att 1) de kostar lite mycket, 2) jag har inte tid eller mod att gå in i en erotikshop
Citat:
Ursprungligen postat av _Användarnamn
Bju på en stripp
Mm, kanske, för öva på det. Min koordination är så dålig bara

Zlatanmania: inte hans cup of tea riktigt att knulla flera samtidigt... Tack ändå
Senast redigerad av shutdownhappiness 2012-06-18 kl. 23:10.
Citera
2012-06-18, 23:23
Medlem
ZlatanManias avatar
-Låt honom se på medan du och en tjejkompis håller på med varandra i sängen?
-Gör en porrfilm åt honom där du leker med dej själv så han kan ha när han är bortrest?
-Skaffa geishakulor så att du blir lite extra tight och överraska honom på så sätt?

Annars så verkar han ju vara rätt inne på det här med avsugningar så varför inte skaffa en tungpiercing? (Har hört att det blir skönare då, däremot vet jag inte om det är en myt eller om du redan har en.)

Har han någon annan fetisch då?
Citera
2012-06-18, 23:26
Medlem
TheBITs avatar
Mja, om du vågar hade det väl varit kul om ni spelade in nåt ni båda kunde kolla på när ni är borta från varandra.

Annars är väl avsugningar i tid och otid en nice överraskning, just när dom kommer spontant.
Citera
2012-06-18, 23:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ZlatanMania
-Låt honom se på medan du och en tjejkompis håller på med varandra i sängen?
-Gör en porrfilm åt honom där du leker med dej själv så han kan ha när han är bortrest?
-Skaffa geishakulor så att du blir lite extra tight och överraska honom på så sätt?

Annars så verkar han ju vara rätt inne på det här med avsugningar så varför inte skaffa en tungpiercing? (Har hört att det blir skönare då, däremot vet jag inte om det är en myt eller om du redan har en.)

Har han någon annan fetisch då?
Tjejkompis/knull med någon annan kan vi stryka direkt. Videor/bilder på fittan, vill alla killar ha det? Han är väldigt blyg när jag frågar vad han gillar i sängen och så. Tutt- och rumpbilder får han titt som tätt.

Just geishakulor har jag tänkt på länge, får nog beställa ett par! Det är mer jag som gillar att ge BJ:s, men piercings hatar han.

Citat:
Ursprungligen postat av TheBIT
Mja, om du vågar hade det väl varit kul om ni spelade in nåt ni båda kunde kolla på när ni är borta från varandra.

Annars är väl avsugningar i tid och otid en nice överraskning, just när dom kommer spontant.
Vi har vart lite inne på det, ska ta upp det igen med honom.
Citera
2012-06-18, 23:49
Medlem
VenomXs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dr_Dollar

Haha! När han ligger och sover nån gång sådär framåt morgonkvisten! På med det värmande glidmedlet och vänta tills han ligger i framstupa sidoläge och sen är det bara att ladda från höften och gå all-in med en smäll

Annars är ju oralsex jävligt intensivt skönt och jag tror det liksom är svårt att toppa såna grejor (som du redan tänkt på) rent upplevelsemässigt. Visst kan kläder eller leksaker kanske förhöja upplevelsen något men då gäller det nog att man träffar rätt på vad just HAN gillar, annars kan det nog nästan bli rakt motsatt effekt om man har otur.
Citera
2012-06-19, 00:03
Medlem
TheBITs avatar
Din snubbe verkar dock lite bakåt och tråkig, nästan feg i sin sexualitet. Synd att han inte kan uttrycka sig lite mer när du uppenbarligen är väldigt framåt och öppen sexuellt.
Citera
2012-06-19, 01:03
Bannlyst
Din kille verkar vara lite passiv och undergiven, piska honom!
Citera
2012-06-20, 22:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TheBIT
Din snubbe verkar dock lite bakåt och tråkig, nästan feg i sin sexualitet. Synd att han inte kan uttrycka sig lite mer när du uppenbarligen är väldigt framåt och öppen sexuellt.

Ja, han är lite blyg när det kommer till att prata i sängen liksom, vet inte vad det beror på. Men det släpper säkert snart

Men att jag skulle piska honom är inte så troligt. All dominans är det han som står för
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in