2012-06-18, 19:30
Medlem
Smirnoffboys avatar
Hej!
Har känt att det blir för dyrt med cigaretter som man köper i affärerna, så jag tänker prova att rulla mina egna cigg. Brukar köpa Prince röda långa, eller Pall Mall röda långa. Nu till frågan: Vart kan jag beställa det här? Smoketower hade, men inga hylsor. Snus2 hade iofs, men vet ni några andra som har snabba leveranser och billigt? Ska nämligen ha fest på fredag med mina 2 bästa kompisar, vill bjuda dom på cigaretter, eftersom dom inte gillar Marijuana som jag gör, så får det bli rullade utan knark i
Citera
2012-06-20, 00:43
Medlem
Vet Inte men ni som vet får ta och skriva en sida som man kan beställa från även om man inte är 18
så man slipper köpa till sin lile bror som är 16 hela tiden hahha xD
Citera
2012-06-20, 19:01
Medlem
AndersLils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av poddan1
Vet Inte men ni som vet får ta och skriva en sida som man kan beställa från även om man inte är 18

Det lär ju hända.
Citera
2012-06-20, 19:05
Medlem
Cognitive Dissidents avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Smirnoffboy
Hej!
Har känt att det blir för dyrt med cigaretter som man köper i affärerna, så jag tänker prova att rulla mina egna cigg. Brukar köpa Prince röda långa, eller Pall Mall röda långa. Nu till frågan: Vart kan jag beställa det här? Smoketower hade, men inga hylsor. Snus2 hade iofs, men vet ni några andra som har snabba leveranser och billigt? Ska nämligen ha fest på fredag med mina 2 bästa kompisar, vill bjuda dom på cigaretter, eftersom dom inte gillar Marijuana som jag gör, så får det bli rullade utan knark i

Testa att gå till närmsta tobaksbutik och köp tobak och rullpapper. (jag rekommenderar calmar nyckel).
Orkar du inte det så har Ica, Konsum, Willys mm i regel både rulltobak och papper.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in