2012-06-18, 19:18
Medlem
Hej, hittade ett par sådana här http://www.kiksworld.com/product_ima...74824_zoom.jpg i garderoben. Jag har alltid tyckt att de är fruktansvärt fula så jag har ej använt dem.

Nu har jag dock köpt ett par vita skjorts och några t-shirts (jag har alltid endast använt jeans och långärmade tröjor av olika slag), och mina sneakers börjar bli slitna, och mina svarta läderskor passar knappast till skjorts.

Fråga 1: Till vita skjorts och t-shirts, är de skor jag länkade till snygga/passande?

Fråga 2: Vad för strumpor ska jag ha, om jag måste ha strumpor?

Fråga 3:
Skulle det bästa vara, att inte bära strumpor alls?

MED VÄNLIGA HÄLSNINGAR!!
Citera
2012-06-18, 19:41
Medlem
De där tygskorna passar perfekt till en ledig sommar-outfit. I mitt tyckte är de som snyggast när de slitits lite och inte är kritvita!

Ha låga strumpor eller inga alls! De funkar i mitt tyckte till shorts i vilken färg som helst.
Citera
2012-06-18, 19:41
Medlem
Delicates avatar
Citat:
Ursprungligen postat av randomman
Hej, hittade ett par sådana här http://www.kiksworld.com/product_ima...74824_zoom.jpg i garderoben. Jag har alltid tyckt att de är fruktansvärt fula så jag har ej använt dem.

Nu har jag dock köpt ett par vita skjorts och några t-shirts (jag har alltid endast använt jeans och långärmade tröjor av olika slag), och mina sneakers börjar bli slitna, och mina svarta läderskor passar knappast till skjorts.

Fråga 1: Till vita skjorts och t-shirts, är de skor jag länkade till snygga/passande?

Fråga 3:

MED VÄNLIGA HÄLSNINGAR!!

Fråga 1: Till vita skjorts och t-shirts, är de skor jag länkade till snygga/passande? - Ja

Fråga 2: Vad för strumpor ska jag ha, om jag måste ha strumpor? Inga strumpor

Fråga 3: Skulle det bästa vara, att inte bära strumpor alls? Se svar på fråga 2
Citera
2012-06-18, 19:45
Medlem
GryningsMytomanens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av randomman

Fråga 3:

MED VÄNLIGA HÄLSNINGAR!!
De är snygga ju!
Inga strumpor helst!
Citera
2012-06-18, 19:52
Medlem
edwardnr17s avatar
Ankelstrumpor/låga strumpor eller inga.
Citera
2012-06-18, 20:20
Medlem
ShogunAssasins avatar
Mode och livsstil => Köpråd och klädförslag

/Mod.
Citera
2012-06-18, 21:30
Medlem
Fråga 1: Till vita skjorts och t-shirts, är de skor jag länkade till snygga/passande? Ja, det är dem

Fråga 2: Vad för strumpor ska jag ha, om jag måste ha strumpor? Ankelsockor, eller "steps"

Fråga 3: Skulle det bästa vara, att inte bära strumpor alls? Ja, det vore bäst
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in