2012-06-18, 17:48
Medlem
DyslexiKungens avatar
Hej om man vill citera någon ,hur många kan man göra det på en kommentars ruta ? Vi säger att en tråd har 160 kommentarer och man vill citera alla kan man det ? Om inte så varför ?
Citera
2012-06-18, 17:52
Moderator
^Eazs avatar
Finns en max inläggs-längd, kommer dock inte ihåg antalet tecken.

Edit: + finns ett max antal smileys man kan använda om jag inte missminner mig, så citerar du t.ex 5 inlägg med en massa smiley's i varje får du manuellt radera dessa innan du kan posta.
Citera
2012-06-18, 17:59
Medlem
DyslexiKungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DyslexiKungen
Hej om man vill citera någon ,hur många kan man göra det på en kommentars ruta ? Vi säger att en tråd har 160 kommentarer och man vill citera alla kan man det ? Om inte så varför ?

Citat:
Ursprungligen postat av ^Eaz
Finns en max inläggs-längd, kommer dock inte ihåg antalet tecken.

Edit: + finns ett max antal smileys man kan använda om jag inte missminner mig, så citerar du t.ex 5 inlägg med en massa smiley's i varje får du manuellt radera dessa innan du kan posta.
Tack ,tänkte bredvid citera knappen till vänster,hur många man kan citera som max där om man klickar där
Citera
2012-06-18, 18:16
Medlem
Fina Gubbens avatar
Citat:
Tack ,tänkte bredvid citera knappen till vänster,hur många man kan citera som max där om man klickar där
Det beror på. Gränsen är på 10000 tecken i ett inlägg om jag minns rätt. Citerar du användare med högst 3 tecken i användarnamnet där alla skriver några få ord i sitt inlägg så kan du citera fler än om du citerar användare med 20 tecken i användarnamnet och dom samtidigt har skrivit långa uppsatser till inlägg.

Finns alltså ingen riktig gräns för hur många man kan citera vad jag vet.
Citera
2012-06-18, 18:20
Medlem
DyslexiKungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fina Gubben
Det beror på. Gränsen är på 10000 tecken i ett inlägg om jag minns rätt. Citerar du användare med högst 3 tecken i användarnamnet där alla skriver några få ord i sitt inlägg så kan du citera fler än om du citerar användare med 20 tecken i användarnamnet och dom samtidigt har skrivit långa uppsatser till inlägg.

Finns alltså ingen riktig gräns för hur många man kan citera vad jag vet.
Tack,så man kan trycka på den knappen bredvid där till vänster bredvid citera och den blir svart på alla nästan som har skrivit lite eller max 10000 tecken ,bra att veta men det är ju mycket jobb om man vill citera alla i en tråd på flera sidor

Skulle man inte kunna ha en extra knapp också som heter citera alla ?
Senast redigerad av DyslexiKungen 2012-06-18 kl. 18:24.
Citera
2012-06-18, 19:14
Medlem
soulreapers avatar
Citat:
Tack,så man kan trycka på den knappen bredvid där till vänster bredvid citera och den blir svart på alla nästan som har skrivit lite eller max 10000 tecken ,bra att veta men det är ju mycket jobb om man vill citera alla i en tråd på flera sidor

Skulle man inte kunna ha en extra knapp också som heter citera alla ?
Jag ser personligen inte någon som helst mening med att citera alla i en tråd. Vill man skriva till alla i tråden så behöver man knappast citera alla utan kan då bara skriva sitt inlägg. Om citering är nödvändigt får man antingen minska inlägget på den man citerar eller skriva fler än 1 inlägg.
Citera
2012-06-18, 21:11
Medlem
NotAGirlCalledBrians avatar
Om jag inte missminner mig så kan citera flera-funktionen krångla om man citerar många inlägg, fast det är kanske bara är på min dator eller så har jag begått något misstag. Det som då har hänt är att alla inlägg jag klickat citera flera på inte har dykt upp utan jag har fått sätta in vissa citat manuellt.
Citera
2012-06-20, 17:45
Medlem
DyslexiKungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NotAGirlCalledBrian
Om jag inte missminner mig så kan citera flera-funktionen krångla om man citerar många inlägg, fast det är kanske bara är på min dator eller så har jag begått något misstag. Det som då har hänt är att alla inlägg jag klickat citera flera på inte har dykt upp utan jag har fått sätta in vissa citat manuellt.
Tack så mycket
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in