2005-03-07, 16:53
Medlem
Jag undrar om någon vet vad detta kan vara för något?

en lite kappsel som halva var rosa & halva var lila, innehållet var mörkt/brunt.
Citera
2005-03-07, 19:45
Medlem
PanzerDivisions avatar
Jag kan inte svara exakt vad det är men det kan vara nån slags magmedicin, en polare till mig käkar kapslar som har den färgkombinationen.
Citera
2005-03-07, 20:23
Medlem
khats avatar
haha det är lanzos.medicin för magkatarr. fick fan sånna utskrivet av en läkare som trodde jag hade magkatarr när jag i självaverket led av en avktiv hepatit och det var min lever som strula. så kan det gå när inte haspen är på.
Citera
Medlem
khats avatar
haha det är lanzos.medicin för magkatarr. fick fan sånna utskrivet av en läkare som trodde jag hade magkatarr när jag i självaverket led av en avktiv hepatit och det var min lever som strula. så kan det gå när inte haspen är på.
Citera
Medlem
khats avatar
Citera
2005-03-07, 21:30
Bannlyst
ja så heter dom va, men är inte lanzo helt lila?
MVH J
Citera
2005-03-08, 00:44
Medlem
Unbalanceds avatar
Har för mig Lanzo kapslarna är lila på ena halvan och ljus lila på andra, fast detta varierar ju, jag menar vissa personer upplever ju färger lite olika ....
Eller så är dom helt lila, inte 100 på den .
Citera
2005-03-08, 08:46
Medlem
nyblads avatar
Lanzo är lila på ena sidan och väldigt ljuslila på andra, nästan gråvit sitter med en kapsel framför mig nu som jag fick när jag hade ont i magen pga opiatförstopning...
Citera
2005-03-08, 10:38
Medlem
khats avatar
Ja iof det kan jag hålla med om, den är mer åt det lila hållet än rosa på den andra sidan, men den har en svagnyans av rosa ..
Citera
2005-03-08, 11:53
Bannlyst
hehe
Citera
2005-03-10, 00:50
Medlem
hehe

Det var en snubbe som sa att han hade kontakter med en apotekare där nere, och där sålde han vid sidan av.

Han sa att de va en mix.. bla med tjack... men de va säkert lanzo.. jag har ingen aning

kappseln var rosa/lila rätt skarpa färger.. sen var det en stor kappsel.. 2 cm lång & 1 cm hög om ni förstår....

tack för svar iaf
Citera
2005-03-10, 00:57
Medlem
Unbalanceds avatar
Det kan ju vara en Lanzo kapsel som utsatts för mycket soljus och skiftat liite i färg .....

När vi ändå är inne på ämnet lanzo, så måste jag säga att dom gör underverk när man har ont i kistan !
Tar en lanzo och 5 - 15 minuter sen är smärtan borta med vinden ...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in