Citat:
Ursprungligen postat av Lubrix
Skulle aldrig kunna bo med en människa, känns liksom som att man inte få vara ifred.. Jag är en person som måste ha egen tiden
Men man tillbringar väl inte varje vaken minut tillsammans bara för att man bor på samma adress? Eller måste du ha X antal upprepade dygn i "egentid"?
Citat:
Även om jag älskade personen så skulle jag aldrig kunna bo med den.. vet inte varför... Finns ju saker man gör som man inte vill vissa för sin partner.
Ja, om du menar att ställa sig och bajsa mitt på vardagsrumsbordet så kanske du hamnar i en kategori av beteenden som man inte vill att ens partner ska se, men vad kan vara så farligt i normala vardagssituationer att man inte kan visa det för andra människor?
Citat:
Så skulle aldrig orka leva ihop med en annan person. Skulle aldrig kunna gå på toaletten, Det kan jag endast göra om jag känner en person jätte jätte nära.
Det här låter faktiskt som nån smått allvarlig störning tycker jag. Jag är också en ensamvarg (dock i förhållande sen många år, och ja, på samma adress) har inget direkt "behov" av sociala nätverk med massa vänner och så, trivs väldigt bra på långa skogspromenader helt själv men jag har aldrig ens tänkt tanken att det vore fel att gå på toaletten med en annan person boende i huset? Hon ska väl inte sitta i knät på dig när du sitter rödfejsad och stånkar och stönar som värst?