Citat:
Ursprungligen postat av
edge22
Du har lyckats rada upp en jävla blandning av quartz, automatiska och klockor som måste dras upp. Vad föredrar du?
Inte den blekaste - jag föredrar väl det som gör det lättast för mig, då jag - som sagt - inte kan det minsta utan mest är sugen på en snygg klocka. Så förmodligen är de som måste dras upp de bökigare, och kanske bör gå bort därför? Quartz är det jag föredrar, men inte en dealbreaker.
Citat:
Ursprungligen postat av
edge22
Sedan är det inte alls säkert att klockorna finns, har du ens kollat det med TrustyTime? Vet du överhuvudtaget hur det går till och vet du om att t.ex. Andrew (som är TrustyTime) inte har något lager men att han köper in klockorna först när du betalat?
Nope - men samtidigt så är det därför jag frågar här, så att jag skall ha någon aning. Eftersom att jag gillar alla klockor jag länkade så tänkte jag se vad de mer kunniga på området tyckte och sedan jobba utifrån det. Med hur det går till, tänkte du då beställningen i övrigt? Typ det där om att man vill beställa så att det skickas till England och därifrån vidare inom EU? Visste inte heller om att klockorna köptes in först när jag betalat, men det är väl inte allt för ovanligt att vissa asiatiska webshops gör på så vis?