2026-01-06, 16:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 0perator
Hans fru är från Italien?
De snackar ju uppenbarligen engelska med varandra hemma.

Var frun kommer ifrån har naturligtvis inget att göra med hur svenska namn uttalas. Björn uttalas inte Bjoorn.

Det skall för övrigt bli intressant att se hur det går för den stackars pojken som dom försöker lära italienska, engelska och svenska på samma gång och som snart kommer få lära sig japanska i skolan. Felix överskattar gravt sina egna engelskakunskaper så det rimliga hade nog varit att enbart prata svenska och italienska med grabben.
Citera
2026-01-06, 16:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 0perator
Hans fru är från Italien?
De snackar ju uppenbarligen engelska med varandra hemma.

HAHA, ah men absolut, är frugan från Italien så ska man absolut inte lära sig att uttala namnet på sin egna unge korrekt.

Har iofs sett att Felix faktiskt säger Bjööööörn numera men det kanske han borde sluta med då dom uppenbarligen pratar engelska med varandra hemma?
Citera
2026-01-06, 17:09
Medlem
0perators avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Petronius
Var frun kommer ifrån har naturligtvis inget att göra med hur svenska namn uttalas. Björn uttalas inte Bjoorn.

Det skall för övrigt bli intressant att se hur det går för den stackars pojken som dom försöker lära italienska, engelska och svenska på samma gång och som snart kommer få lära sig japanska i skolan. Felix överskattar gravt sina egna engelskakunskaper så det rimliga hade nog varit att enbart prata svenska och italienska med grabben.

Klart som fan det har med saken att göra. Om han pratar engelska med frugan och hon med honom känns det ganska logiskt att uttalet påverkas.

Lika icke som att haka upp sig på att någon säger "crowns" istället för "kronor".
Citera
2026-01-27, 04:16
Medlem
PewDiePie har flickvän, hon heter Marzia. Men kan PewDiePie också gilla pojkar? Jag har hört att han är bisexuell. Är han bisexuell?
Citera
2026-02-12, 00:51
Medlem
När flyttade PewDiePie från Göteborg till Partille? Är det någon här som vet? Jag vet att PewDiePie är född och uppvuxen i Göteborg, men han bodde i en lägenhet i Partille när hans YouTube-karriär startade. Men jag hittar ingen information på Google om när han flyttade från Göteborg till Partille. Är det någon här som vet när PewDiePie flyttade från Göteborg till Partille?
Citera
2026-02-18, 13:00
Medlem
mullemeckrustinks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pojken1999
När flyttade PewDiePie från Göteborg till Partille? Är det någon här som vet? Jag vet att PewDiePie är född och uppvuxen i Göteborg, men han bodde i en lägenhet i Partille när hans YouTube-karriär startade. Men jag hittar ingen information på Google om när han flyttade från Göteborg till Partille. Är det någon här som vet när PewDiePie flyttade från Göteborg till Partille?
han flyttade dit efter han och marzia bodde tillsammans i italien och ville flytta till göteborg.

https://youtu.be/bmecPRaL2n0?t=1064
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in