Citat:
Ursprungligen postat av nylontoppen
Tjenare!
Börjar se sliten ut nu... Så jag vänder mig till dom duktigaste i landet.
Jag käkar just nu;
200mg - Ritalin 10mg snabbverkande - 5st - 4ggr om dagen
30mg - Cipralex
4mg - Akineton - 2ggr om dagen
20mg - stessolid - vid behov, ibland 40-80mg/dag
22,5mg - Zopiklon
Samt precis avslutat antabus och får injektioner med risperidon i den högsta dos vid injektion.
På toppen av detta dricker jag från och till, samt har haft grovt missbruk av heroin och amfetamin för 3år sedan och drogerna höll jag på med i 5-7år konstant....
Kommer jag se ut som Keith Richards vid 40år eller lever jag ens då tro?...
Skall byta till metamina efter sommaren också..
Tacksam för svar!
ja det är ganska mycket, man kan bli rätt härjad om man är hårt medicinerat. Speciellt om man samtidigt missbrukar, röker och dricker mycket.
Droger sliter otroligt på kroppen.
However så finns risken att du kan dö av benzo speciellt om du börjar med opiater igen,
http://www.dagensapotek.se/lakemedel/somnpiller-kopplas-till-fortida-dod/
finns mycket liknande forskning på det hela, speciellt stesolid är något av en suicid/drog rage och självskade framkallande medicin.
Akinetonet hoppas jag du kan få slippa, det är egentligen väldigt giftigt för kroppen.
Du kan ju alltid överväga byte av risperidon till nåt annat neuroleptika så du inte behöver akinetonet. Nåt som jag tycker du ska be om är att få testa dina levervärden, om man har väl fungerande lever kan kroppen rena bort tillräckligt med fria radikaler och gifter och sånt som påskyndar åldrandet.