2012-06-15, 15:20
Medlem
PalmMutDs avatar
Var levlade ni låga levlarna i main? Delade ni spawns med alla andra? Allt är helt överbefolkat.

11 Sorc här.
Citera
2012-06-15, 15:30
Medlem
Jag är på, Adda Smeekkarn på tibia
Citera
2012-06-15, 16:04
Medlem
BIRDIE13s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Deathwanderer
hur ser ni mot bottare i guilden?

har snart semester, så då blire nog lir

Jag har inte koll på vilka som bottar och inte, där är svårt att veta men just nu är vi neutrala till det.

Citat:
Ursprungligen postat av Skyish
Grym trådstart! Jag tycker inte att vi borde acceptera bottare då det ger guilden ett dåligt rykte. Just nu så finns det inget direkt mål med guilden utan vi fokuserar på att levla och hjälpa varandra i den mån det går.

Själv är jag neutral mot bottar. Jag har bottat mycket tidigare, WoW, RuneScape och Tibia och tycker det är väldigt fascinerande, tyvärr. Tyvärr är det också så att en väldigt hög procent av alla som spelar Tibia bottar, och det har helt enkelt blivit accepterat. Tycker man att det inte är okej är det i många fall att folk helt enkelt inte bryr sig.

Citat:
Ursprungligen postat av PalmMutD
Var levlade ni låga levlarna i main? Delade ni spawns med alla andra? Allt är helt överbefolkat.

11 Sorc här.

Jag kör Knight och har kört på Rotworms, Carrion Worms och Minotaurs hittils, level 27. Alla spawns är det folk i, men tack vare att spawnraten är så hög så får man ändå en fin exp/h.

Tips på ställen har jag inte, har inte hunnit kolla runt så mycket än.
Citera
2012-06-15, 16:10
Medlem
Coopahs avatar
När tror ni att vanliga spelare får börja lira? Är då sugen på att gå med!
Citera
2012-06-15, 16:19
Medlem
BIRDIE13s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Coopah
När tror ni att vanliga spelare får börja lira? Är då sugen på att gå med!

Cipsoft sa att det skulle bli inom 1-2 veckor. Så det återstår att se. Vi vet ju hur dom är
Citera
2012-06-15, 17:26
Medlem
petra03s avatar
Spelar just nu på Tibianic-HR vilket är en 7.4 OT-server. Är det värt att lägga dem åt sidan för att påbörja Aurora? Hört så mycket negativt om riktiga Tibia på sistonde. Någon kunnig som spelat 7.4 samt nutida som kan inflika här?
Citera
2012-06-15, 18:14
Medlem
BIRDIE13s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av petra03
Spelar just nu på Tibianic-HR vilket är en 7.4 OT-server. Är det värt att lägga dem åt sidan för att påbörja Aurora? Hört så mycket negativt om riktiga Tibia på sistonde. Någon kunnig som spelat 7.4 samt nutida som kan inflika här?

Jag körde Tibianic när den nyss hade kommit och tyckte det var grymt kul. Dock slutade jag ett tag innan dom resetade servern och började spela RL istället. Det är stora skillnader, men jag tycker båda är extremt roliga. Det enda negativa jag har att säga om RL är pvpsystemet, men även det vänjer man sig vid.

Allt som kommit sen dess är i princip förbättringar och för att göra saker simplare, vissa riktigt bra och andra har varit lita sämre. Jag tycker du ska ge det ett par dagar och prova i alla fall!
Citera
2012-06-16, 00:00
Medlem
BIRDIE13s avatar
Vi är nu neutrala med både Dragonslayers och Driveby som båda är svenska guilder. Jag kommer att försöka komma i kontakt med ledarna över de andra svenska guilderna också och fixa något sorts samarbete. Detta kommer behövas senare då det finns en del stora PL/BR guilds.
Citera
2012-06-16, 00:30
Medlem
Skyishs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BIRDIE13
Vi är nu neutrala med både Dragonslayers och Driveby som båda är svenska guilder. Jag kommer att försöka komma i kontakt med ledarna över de andra svenska guilderna också och fixa något sorts samarbete. Detta kommer behövas senare då det finns en del stora PL/BR guilds.

Bra jobbat! Jag hoppas att fler joinar guilden, riktigt trevligt än så länge iaf.
Citera
2012-06-16, 00:33
Medlem
BIRDIE13s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skyish
Bra jobbat! Jag hoppas att fler joinar guilden, riktigt trevligt än så länge iaf.

Har fått ett par nya idag i alla fall
Citera
2012-06-16, 12:27
Medlem
Deathwanderers avatar
varför drar man inte ihop alla till en stor guild, elr iaf 2?
Citera
2012-06-16, 14:27
Medlem
Roligt initiativ! Fanns en guild från Flashback förut som fanns på Antica, denna spelade jag även på. Jag kommer med största sannolikhet att joina guilden då jag uppgraderat min dator en gnutta.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in