2012-06-14, 23:22
Medlem
pellesvansloess avatar
Köpte för en tid sen en Toshiba laptop att ha till skolarbeten osv. Medföljande till datorn kom det ett helt gäng Toshiba program, som var förinstallerade. är det något att ha? de tar upp för jävla mycket plats på datorn i onödan, det ploppar upp meddelanden lite överallt om att programmen behöver uppdateras och massa onödigt tjafs. Är de bra att ha till något?

Är inte överdrivet haj på datorer så tänkte kolla med er här innan jag gör något jag kanske kommer ångra
Citera
2012-06-15, 08:52
Medlem
CyrusGNetWorks avatar
Jag hade avinstallerat detta samt mycket mer om jag vore i dina kläder. Ta hjälp av Revo Uninstaller. Du finner även guider på deras hemsida hur man utför en fullständig avinstallation.
Citera
2012-06-16, 20:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pellesvansloes
Köpte för en tid sen en Toshiba laptop att ha till skolarbeten osv. Medföljande till datorn kom det ett helt gäng Toshiba program, som var förinstallerade. är det något att ha? de tar upp för jävla mycket plats på datorn i onödan, det ploppar upp meddelanden lite överallt om att programmen behöver uppdateras och massa onödigt tjafs. Är de bra att ha till något?

Är inte överdrivet haj på datorer så tänkte kolla med er här innan jag gör något jag kanske kommer ångra

ev testa
http://www.pcdecrapifier.com/home

mvh
t
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här