• 2
  • 3
2012-06-14, 23:45
Medlem
Roxanas avatar
E&S - Sextekniker och sexhjälpmedel /mod
Citera
2012-06-14, 23:51
Medlem
Dr.Lecters avatar
Jag ber dig. Runka aldrig av en kille. Det blir sällan bra faktiskt...
Citera
2012-06-15, 00:03
Medlem
MegaSkurts avatar
Tänk dig att du håller i en ketchupflaska, också vill du få ut ketchupen.

Citera
2012-06-15, 00:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Roxana
Det är ALDRIG osexigt, töntigt eller pinsamt att fråga killen hur han vill att man ska göra.

Det visar snarare på att du vill lära dig att bli bra och att du vill göra det så skönt för honom som möjligt. Bara en massa plus. Det finns få universalmetoder då killar brukar vilja ha det olika. Precis som med avsugningar. Snabbt, långsamt, hårt, mjukt etc.

Men några bra tips & trix:

Aldrig torrunka! Saknas glidemedel kan du antingen loska i handen du använder, direkt på ollonet eller slicka/suga på ollonet.

Var uppmärksam på att inte dra ner förhuden för långt ner, det kan göra ont.

Själva kukskaftet är rätt tåligt i sig. Stadiga grepp och långa naglar är sällan problem.

Du kan tex göra så att du greppar runt kuken och samtidigt vrider handen ett halvt varv runt medan du gör upp & ner -rörelsen.

Har killen tillräckligt mycket kuk kan du använda tvåhandsgreppet. Med vänsterhanden kramar/vrider du rytmiskt långt ner, nära kukroten. Den högra handen håller du ovanför och runkar "resten". Jag brukar synka röreslerna så båda händerna vrider sig inåt samtidigt med knogarna mot varandra.

Åhhh, roxanna jag blir nästan lite kär
Citera
2012-06-15, 00:24
Medlem
Ny4Tid3rs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Roxana
Det är ALDRIG osexigt, töntigt eller pinsamt att fråga killen hur han vill att man ska göra.

Det visar snarare på att du vill lära dig att bli bra och att du vill göra det så skönt för honom som möjligt. Bara en massa plus. Det finns få universalmetoder då killar brukar vilja ha det olika. Precis som med avsugningar. Snabbt, långsamt, hårt, mjukt etc.

Men några bra tips & trix:

Aldrig torrunka! Saknas glidemedel kan du antingen loska i handen du använder, direkt på ollonet eller slicka/suga på ollonet.

Var uppmärksam på att inte dra ner förhuden för långt ner, det kan göra ont.

Själva kukskaftet är rätt tåligt i sig. Stadiga grepp och långa naglar är sällan problem.

Du kan tex göra så att du greppar runt kuken och samtidigt vrider handen ett halvt varv runt medan du gör upp & ner -rörelsen.

Har killen tillräckligt mycket kuk kan du använda tvåhandsgreppet. Med vänsterhanden kramar/vrider du rytmiskt långt ner, nära kukroten. Den högra handen håller du ovanför och runkar "resten". Jag brukar synka röreslerna så båda händerna vrider sig inåt samtidigt med knogarna mot varandra.

Läs och lär, den här bruden vet hur en kuk ska behandlas.
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in