• 1
  • 2
2005-03-07, 23:13
Bannlyst
ja det är ju tråkigt att Älskamig mår dåligt. men nu handlade tråden om den ekonomiska aspekten av tungt missbruk. och då antar jag att det är "softare" - ekonomiskt - att kunna välja mellan olika preparat än att vara fast på ett enda (speciellt om det är dyrt, som heroin eller kokain)

by the way: de flesta blandmissbrukare använder tjack, brass och alkohol. läste jag nånstanns.

..och att man skiter i effekten och bara tar för att "skada sig själv" låter mer "kvinnlig borderline" än genomsnittlig missbrukare..
Citera
2005-03-07, 23:30
Medlem
SnoopDoGGs avatar
2-3 lax låter lite mycket Men vanligast är väl att sälja lite och få sitt gratis..
Citera
2005-03-08, 19:23
Medlem
ÄlskaMigs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tim_hedlund
men nu handlade tråden om den ekonomiska aspekten av tungt missbruk. och då antar jag att det är "softare" - ekonomiskt - att kunna välja mellan olika preparat än att vara fast på ett enda (speciellt om det är dyrt, som heroin eller kokain)
vad jag försökte säga, som kanske inte gick fram, är att man i ett blandmissbruk nödvändigtvis inte taget vad man haver. jag har (antar jag) vad som kallas ett blandmissbruk men skulle närmast beskriva det som att jag är periodare i olika preparat. har jag en tjack period är det inte billigt bara för att jag sedan också pillar i mig benzo alkohol och cannabis.

i mitt fall. finns väl säker blandmissbruk som är mer "ekonomiskt gynnsamma"
Citera
2005-03-08, 19:46
Medlem
nyblads avatar
Dom flästa blandmissbrukare har en huvudrog som dom mer eller mindre inte klarar sig utan sen läggar man till andra droger när ekonomin tillåter.
Citera
2005-03-10, 22:44
Medlem
Citat:
ja det är ju tråkigt att Älskamig mår dåligt. men nu handlade tråden om den ekonomiska aspekten av tungt missbruk. och då antar jag att det är "softare" - ekonomiskt - att kunna välja mellan olika preparat än att vara fast på ett enda (speciellt om det är dyrt, som heroin eller kokain)

by the way: de flesta blandmissbrukare använder tjack, brass och alkohol. läste jag nånstanns.

..och att man skiter i effekten och bara tar för att "skada sig själv" låter mer "kvinnlig borderline" än genomsnittlig missbrukare..

kvinnlig borderline? män har samma......
och när det varit kvinnodag å allt. fy skäms..=P
Citera
2005-03-10, 22:57
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av nyblad
Dom flästa blandmissbrukare har en huvudrog som dom mer eller mindre inte klarar sig utan sen läggar man till andra droger när ekonomin tillåter.

jag har sett åt båda hållen. dvs, man har som du säger en huvuddrog (typ tjack eller alkohol) men när man inte har nåt inne eller måste lugna ner sig ett tag så kan man klara sig hyggligt på annat (typ röka, flödder). dvs, man kan variera sig lite, efter vad ekonomi och hälsa tillåter.
Citera
2005-03-11, 01:10
Medlem
Unbalanceds avatar
Citat:
jag har sett åt båda hållen. dvs, man har som du säger en huvuddrog (typ tjack eller alkohol) men när man inte har nåt inne eller måste lugna ner sig ett tag så kan man klara sig hyggligt på annat (typ röka, flödder). dvs, man kan variera sig lite, efter vad ekonomi och hälsa tillåter.

Där slog du spiken i botten .
Så ser min personlighet ut, missbrukarpersonlighet .
Jag är en blandmissbrukare, ibland går man hårt på en drog. tex moffe -
sen nått annat, och det ska mixas och det ska skjutas och det ska ta me fan allt ! ... men det kostar, det gör det .
Fast även som blandmissbrukare, som Nyblad skrev, så har man ofta EN favorit/huvudrog... jag hade alkohol först, drack lääänge, jag såg för djävlig ut .
OCh jag tycker jag är en snygg ung man i sina bästa år
Sen kom moffet.. morfinet .
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här