2012-06-14, 12:38
Medlem
Hejsan!

Tog slut mellan mig och mitt ex för cirka 3 månader sedan, till största del var det mitt fel då jag under den tiden var på botten av mitt liv och satte inte henne i första hand som jag borde. Så slutade med att hon bara ville vara vänner.
Vi träffades 3 veckor efter att vi gjort slut och hon tyckte jag hade förändrats enormt. Sen blev det bio och middagar och hon sa hon började få känslor för mig igen. När jag skulle åka till norge och jobba skicka hon att som det var nu hade hon gärna försökt igen.Var i norge i 2 dagar och när jag kom hem blev det bio och middag igen och allt var mysigt och bra.

Så till det tråkiga efter att inte ha sets på en vecka frågar jag om hon ville försöka igen och då får jag till svar att hon inte har några känslor för mig mer än som vän. Känslor försvinner väl inte på en dag?

Har sen dess inte sets på en månad och fick häromdagen reda på att hon träffar en kille som hon träffade när hon var ute och dansade för ett år sedan och de var tydligen redan ett par fast inte "offentligt".
Så hon vill inte träffa mig igen och när jag frågar varför så svarar hon "vet inte"

Jag vet helt seriöst inte vad jag ska göra, har aldrig älskat någon så mycket som jag älskar henne.Mina känslor för henne är enorma.har aldrig älskat en tjej så mycket och har haft en del långa förhållande men ingen av de har varit som detta.Vill inget hellre än att få en andra chans med henne. Hon är speciell
Fast blir väl svårt nu när hon träffat en ny

Hade varit snällt om ni har några tips? och inget att jag ska glömma henne för det kommer jag inte göra för hon är kvinnan i mitt liv och är beredd att kämpa för henne.
Senast redigerad av Robin899 2012-06-14 kl. 12:56.
Citera
2012-06-14, 12:40
Medlem
Danj3Ls avatar
Om du tycker om henne så låt henne vara..

Du gjorde bort dig och nu har hon hittat en ny..droppa det och gå vidare!
Citera
2012-06-14, 12:41
Bannlyst
Hon kanske inte är ute efter ett livslångt förhållande utan bara vill ha en flört eller någonting nytt och spännande i sitt liv. Så hon kanske tröttnar på den nya killen och skaffar en annan imorgon eller ?

Jag tycker du ska skaffa en som passar dig och som vill vara med dig
Citera
2012-06-14, 12:43
Medlem
Tänker låta bli att höra av mig till henne på ett tag nu iaf så får vi se om hon hör av sig
Citera
2012-06-14, 12:43
Medlem
drlinkps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Danj3L
Om du tycker om henne så låt henne vara..

Du gjorde bort dig och nu har hon hittat en ny..droppa det och gå vidare!

Du har ju uppenbarligen aldrig älskat någon...

OnT: Jag hade berättat för henne hur jag kände och gjort allt jag kunnat får att förbättra mig själv för hennes skull, men utan att låta det bli för uppenbart eller att vara för mesig och patetisk. Mycket svårt sånt här, men älskar du henne får du helt enkelt försöka så gott du kan.

Önskar dig all lycka till...
Citera
2012-06-14, 12:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AmandasLekstuga
Hon kanske inte är ute efter ett livslångt förhållande utan bara vill ha en flört eller någonting nytt och spännande i sitt liv. Så hon kanske tröttnar på den nya killen och skaffar en annan imorgon eller ?

Jag tycker du ska skaffa en som passar dig och som vill vara med dig

Jag vet att hon är tjejen i mitt liv, allt var perfekt till det började hända grejer i mitt liv så som trivdes inte på jobbet längre, familjen samt att jag började umgås med fel personer. Så det lede till att jag drog mig tillbaka och inte visade hur mycket jag älskar henne
Citera
2012-06-14, 12:47
Medlem
Danj3Ls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av drlinkp

OnT: Jag hade berättat för henne hur jag kände och gjort allt jag kunnat får att förbättra mig själv för hennes skull, men utan att låta det bli för uppenbart eller att vara för mesig och patetisk. Mycket svårt sånt här, men älskar du henne får du helt enkelt försöka så gott du kan.

Klart jag har!

Men grabben har gjort bort sig och hon gått vidare..

Att hålla på att tvinga sig på,höra av sig, tjata osv om hon inte vill,känns ju ganska menlöst tycker du inte det?
Citera
2012-06-14, 12:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av drlinkp

Har försökt förklara det men hon har blivit helt kall. tänker inte höra av mig på ett tag till henne så får hon tid att fundera lite för vet hon har känslor kvar för mig. tack btw
Citera
2012-06-14, 12:57
Medlem
huggybares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Robin899
Hade varit snällt om ni har några tips? och inget att jag ska glömma henne för det kommer jag inte göra för hon är kvinnan i mitt liv och är beredd att kämpa för henne.
Kämpa för vad? En kvinna som med all sannolikhet har gått bakom ryggen på dig? En kvinna som knullar en annan man och förmodligen girigt svalde denna mans säd med ett leende medan du "var på botten" av ditt liv? Jösses, människa, har du ingen respekt för dig själv? Ser du inte vad du skriver? Du var på botten av ditt liv men borde ha satt HENNE i första hand?

OK jag fattar att du är ledsen, men du borde tacka de högre makterna för att du har fått en chans att komma ifrån denna kvinna innan ert förhållandet blev ännu mer seriöst, inte grina om att du vill ha tillbaka en kvinna (som TRÄFFAR ANDRA MÄN BAKOM RYGGEN PÅ DIG) som har lämnat dig.

Du borde ge dig själv en örfil, skämmas och sedan gå ut och umgås med kvinnor som vill umgås med dig, inte en annan man, i smyg, bakom din rygg, i ett år.
Citera
2012-06-14, 13:00
Medlem
huggybares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Robin899
Har försökt förklara det men hon har blivit helt kall. tänker inte höra av mig på ett tag till henne så får hon tid att fundera lite för vet hon har känslor kvar för mig. tack btw
Jag ska säga det här så rakt som möjligt nu: du kommer ALDRIG att få tillbaka henne. Punkt. Det finns inte isglass chans i helvetet att det kommer att ske. Kvinnor funkar inte så. Verkligheten är inte en film. När hon knullar en annan man, då är det jääävligt mycket försent.
Citera
2012-06-14, 13:06
Medlem
Repos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av huggybare
Jag ska säga det här så rakt som möjligt nu: du kommer ALDRIG att få tillbaka henne. Punkt. Det finns inte isglass chans i helvetet att det kommer att ske. Kvinnor funkar inte så. Verkligheten är inte en film. När hon knullar en annan man, då är det jääävligt mycket försent.
Inte ofta jag nöjer mig med att hålla med andra men detta är en sådan gång. Inte en isglass i helvetet att du kommer få tillbaka henne. Det är definitivt kört. Om du bestämmer dig för att jaga henne så kommer du spendera resten av ditt liv med att vara olycklig.
Citera
2012-06-14, 13:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Repo
Inte ofta jag nöjer mig med att hålla med andra men detta är en sådan gång. Inte en isglass i helvetet att du kommer få tillbaka henne. Det är definitivt kört. Om du bestämmer dig för att jaga henne så kommer du spendera resten av ditt liv med att vara olycklig.

jag förstår. Känns bara så jävla tungt nu för har varit i många relationer och har aldrig kännt som jag gör för henne för någon innan.
Sen vet jag inte om det är sant att hon träffar någon för verkar som det bara var en lögn från hennes sida. För efter 2 träffar var de "tillsammans" men inte "offentligt"
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in