Hejsan!
Tog slut mellan mig och mitt ex för cirka 3 månader sedan, till största del var det mitt fel då jag under den tiden var på botten av mitt liv och satte inte henne i första hand som jag borde. Så slutade med att hon bara ville vara vänner.
Vi träffades 3 veckor efter att vi gjort slut och hon tyckte jag hade förändrats enormt. Sen blev det bio och middagar och hon sa hon började få känslor för mig igen. När jag skulle åka till norge och jobba skicka hon att som det var nu hade hon gärna försökt igen.Var i norge i 2 dagar och när jag kom hem blev det bio och middag igen och allt var mysigt och bra.
Så till det tråkiga efter att inte ha sets på en vecka frågar jag om hon ville försöka igen och då får jag till svar att hon inte har några känslor för mig mer än som vän. Känslor försvinner väl inte på en dag?
Har sen dess inte sets på en månad och fick häromdagen reda på att hon träffar en kille som hon träffade när hon var ute och dansade för ett år sedan och de var tydligen redan ett par fast inte "offentligt".
Så hon vill inte träffa mig igen och när jag frågar varför så svarar hon "vet inte"
Jag vet helt seriöst inte vad jag ska göra, har aldrig älskat någon så mycket som jag älskar henne.Mina känslor för henne är enorma.har aldrig älskat en tjej så mycket och har haft en del långa förhållande men ingen av de har varit som detta.Vill inget hellre än att få en andra chans med henne. Hon är speciell

Fast blir väl svårt nu när hon träffat en ny
Hade varit snällt om ni har några tips? och inget att jag ska glömma henne för det kommer jag inte göra för hon är kvinnan i mitt liv och är beredd att kämpa för henne.