Haha grattis till din första kommentar TS, du har trotsallt varit medlem sedan 2008.
Jag har tyvärr inget svar på det du söker, men jag passar på att låna tråden... Jag undrar nämligen hur man gör så att ljudet i musiken man lyssnar på blir högre när inte basen går igång eller "lows" så att säga.
Jag vet en snubbe som har en Mac (han förstod inte vad jag menade), som har så. Alltså när ingen bas eller "low" är igång så blir det liksom lite högre, man hör "high(sen)" högre och sedan när basen går igång igen så blir det balanserat igen, det går ner och blir på samma nivå i princip, möjligt att basen är aningen högre.
Så skulle jag vilja få. Jag har provat olika equilizers och spelare + massvis med andra saker, kollat ljudinställningar osv, men hittar det inte. Jag har även provat googla men hittar ingenting heller, vad ska man söka på liksom.
Vore grymt om någon kände till detta eller förstår vad jag menar och har någon lösning!
Tack på förhand! Hoppas du får hjälp med ditt problem också TS, sorry, inte meningen att "sno" din tråd men kändes bättre att skriva här istället för att göra en ny tråd.