2012-06-12, 21:05
Citat:
Kan ju även poäntera ifall du inte upptäckte detta att dessa 3 tillfällen har varit 100 dagar innan studenten, balen och sedan studentfesten.
Ursprungligen postat av Exitlude
Av rent intresse nu, hur har ditt sociala liv varit under gymnasietiden? 90-95% av alla krökar väl ändå på reguljär basis under dessa tre åren och det verkar synnerligen ovanligt att bara ha varit full tre gånger under denna tiden.
Och jag skulle nog säga att jag har hängt med folk (2 av de personerna som jag gillade i min klass) som faktiskt inte krökade så mycket. Kan vara så att många andra gjorde det i min klass, men var bara intresserad att umgås med ungefär 30% av min klass. (Där vi var 17 elever) Skulle även kunna vara så att de 2 personerna som jag umgicks med träffade tidigare vänner från 9an etc. Jag hade inte många vänner där eftersom det då var många som var ute och krökade sig fulla och spydde över allt och alla för att det var det som man skulle göra. Inget som fick mig att vilja göra det så jag satt hellre hemma framför datorn om spelade spel med folk från klassen som jag tyckte var roligare.
Kanske tråkigt såhär i efterhand, men så är det. En polare ifrån 9an som var ganska lik mig, satt hemma tillsammans och spelade just datorspel istället för att vara ute och supa gick i min parallellklass nu på gymnasiet och då kändes det mer som att jag tillbringade min tid med hans klass än min egen eftersom där fast det fler personer som jag identifierade mig med och som jag gillade.
Vet inte vad jag svarade på, eller ifall jag ens svarade på din fråga. Men det är bara fråga igen ifall det är något som är obegripligt!
Edit: Jag skulle säga att mitt sociala liv har varit bra. Jag har varit med kompisarna som jag känner att jag gillar. Dock hade jag fått önska något så hade jag varit mer med dem på fritiden, bara varit social eller pluggat. Det hände inte mycket under mina 3 år. Ifall jag ens skulle kunna säga någonting alls.