Flashback bygger pepparkakshus!
  • 6
  • 7
2012-06-13, 09:40
Medlem
Rostiga.Sheriffbrickans avatar
Kom på att jag har ju faktiskt haft ett fordon med 666 som sista siffror på reg skylten tror inte någon någonsin reagerade över detta.
Citera
2012-06-13, 10:54
Medlem
vivalarevolucions avatar
Trodde sifferkombinationen '666' redan var förbjuden, men jag hade fel! Har för mig att den varit förbjuden förr dock.

Inget problem att ännu en kombination blir borttagen. För hur många bokstavskombinationer har vi inte förbjudit än?
Citera
2012-06-13, 13:33
Medlem
Mankas avatar
I Finland här i närheten så finns en pensionerad bankdirektör som har som registerplåt "VEM-17". Här bryr vi oss inte om 666 på nummerskyltar, ännu. Här är det fritt att betala för önskad registerskylt bara det har formatet högst tre bokstäver och högst tre siffror, allt annat är förbjudet. Det går alltså att ha NAN-1 om man nu heter "Nani".
Citera
2012-06-13, 13:53
Medlem
KingVisions avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Schnauzer
Och Sverige ska vara sekulariserat? Ska inte 69 också förbjudas då det får en att tänka på en sexställning?

Hahaha ja det måste ju givetvis också ändras, annars kanske folk blir så upphetsade att de kör av vägen.

Gud vad larvigt att förbjuda 666. De som känner sig kränkta av det här måste ju ändå vara muslimer. Kristna är mycket mer ödmjuka och skriker inte om kränkningar/DO hela tiden, dom vänder andra kinden till. Muslimer i det här fallet är ju de som väsnas om DO och kränkningar hela tiden.

Hur är det med med registreringsorden GUD och KUK? Är dessa tillåtna?

Förbjuda 666 alltså, töntigaste på länge. Man borde starta en facebookgrupp om detta larvet. "Transportstyrelsen har för lite att göra, vill förbjuda 666."

Många på trafikverket säger att just transportstyrelsen inte har något att göra. Lata jävlar som bara sitter av tid!
Citera
2012-06-13, 15:32
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av kringlarn999
Såg en XXX 420 för ett tag sen. Det borde betyda att någon kör kanske runt med en THC 420, eftersom du har sett THC. Fyfan vad det vore mäktigt att ha den plåten!
Ljusgrå Volvo S60 R!
Citera
2012-06-13, 16:24
Medlem
Jag är satanist och jag känner mig djupt kränkt. Kan jag gå till DO?
Citera
2012-06-14, 00:12
Citat:
Ursprungligen postat av Istidraj
Jag är satanist och jag känner mig djupt kränkt. Kan jag gå till DO?

DO låter suspekt, vad betyder det, Dumskallarnas Organisation?
Citera
2012-06-15, 21:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dreday
Kul att mitt hemnr innehåller 666. Kanske är anledningen till att Jehovas inte har ringt.

Min familj hade 666 i vårt förra hemnummer.
Nu har vi flyttat och fått nytt nummer, och det nya har också 666 !
Citera
2012-06-15, 21:13
Medlem
Det måste ju finnas många fordon med vanliga nummerplåtar med 666 på också...
Ska alla dessa fordon tilldelas nytt registreringsnummer nu då?
Citera
  • 6
  • 7

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in