• 1
  • 2
2012-06-12, 16:47
Medlem
Jag glömde länka till annonsen; men här är den: http://www.stockholmtorget.se/annons..._ske__valkomna
Citera
2012-06-12, 17:32
Medlem
DallasSkullss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nyttnick
Jag glömde länka till annonsen; men här är den: http://www.stockholmtorget.se/annons..._ske__valkomna

Märkligt man lägger in en "affisch" på en gammal julfest? Nästan så man undrar om det trollas och då syftar jag inte på dej utan på dessa "Undertakers" som lagt ut den så kallade annonsen....
Citera
2012-06-12, 18:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DallasSkulls
Märkligt man lägger in en "affisch" på en gammal julfest? Nästan så man undrar om det trollas och då syftar jag inte på dej utan på dessa "Undertakers" som lagt ut den så kallade annonsen....
Och nu är annonsen borta!
Citera
2012-06-12, 18:48
Medlem
DallasSkullss avatar
Citat:
Och nu är annonsen borta!

Jag anar lite trolleri bakom hela denna story faktiskt...någon behagar skämta med tidningar och vill väl dra igång lite känslor....

Ingen som vet med 100% om Undertakers fortfarande är aktiva som klubb?
Citera
2012-06-13, 15:53
Medlem
Lowrider66s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Svartskjorta
Om det nu blir så att finnarna organiserar Swedish bike meet så lär det finnas så smockat med poliser på plats att bråk just då inte är möjligt.

Har bara riktigt svårt att se hur folk från ett annat land på såhär kort varsel skall kunna organisera en såpass stor tillställning. Dem kommer att behöva hjälp från folk i Sverige som har de kontakterna som behövs annars går det inte.
Liten rättelse bara,det är inte Swedish bike meet som skall anordnas utan Sweden bike festival..Skulle det stämma så har de nog kikat på det redan.High Chaparall blir nog rätt tomt på bikers
Senast redigerad av Lowrider66 2012-06-13 kl. 16:02.
Citera
2012-06-13, 18:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lowrider66
Liten rättelse bara,det är inte Swedish bike meet som skall anordnas utan Sweden bike festival..Skulle det stämma så har de nog kikat på det redan.High Chaparall blir nog rätt tomt på bikers
Ännu en liten rättelse, det var Swedish bike festival.

Swedish bike meet har väl varit? Jag såg på tv att där hade varit en jäkla massa snutar, dåligt med folk och enormt underskott då de ju måste pröjsa polisen.

Nu ser det ju dock ut som att det med festivalen bara var en tidningsanka eller ett dåligt skämt tyvärr.
Citera
2012-06-14, 10:52
Medlem
Lowrider66s avatar
Citat:
Ännu en liten rättelse, det var Swedish bike festival.

Swedish bike meet har väl varit? Jag såg på tv att där hade varit en jäkla massa snutar, dåligt med folk och enormt underskott då de ju måste pröjsa polisen.

Nu ser det ju dock ut som att det med festivalen bara var en tidningsanka eller ett dåligt skämt tyvärr.
Ja där ser man,,dum liten anka då..
Snart blir det iallafall dags och dra ut på de Nordiska vägarna på en 2 veckors tripp...
Citera
2012-06-25, 20:51
Medlem
den.dryges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Svartskjorta
Om det nu blir så att finnarna organiserar Swedish bike meet så lär det finnas så smockat med poliser på plats att bråk just då inte är möjligt.

Har bara riktigt svårt att se hur folk från ett annat land på såhär kort varsel skall kunna organisera en såpass stor tillställning. Dem kommer att behöva hjälp från folk i Sverige som har de kontakterna som behövs annars går det inte.

Herr Svartskjorta, mian förebild... Vem tror du stöttar dessa fullblodspsykopater? Självfallet kommer BMC och ALLA deras grabbar vara med och hjälpa till...

Detta mina kära vänner, detta är början på Det nordiska mc-kriget nr 2...
Citera
2012-06-25, 23:05
Medlem
Svartskjortas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av den.dryge
Herr Svartskjorta, mian förebild... Vem tror du stöttar dessa fullblodspsykopater? Självfallet kommer BMC och ALLA deras grabbar vara med och hjälpa till...

Detta mina kära vänner, detta är början på Det nordiska mc-kriget nr 2...
Nu har det väl kommit fram att finnarna inte ska hålla denna bikerfestival. Var tydligen bara någon som gjort sig lustig genom att sprida detta..
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in