2012-06-11, 16:45
Medlem
Spookasems avatar
I höstas gick ett program på UR, Kamikaze Deutschland, med korta avsnitt där ovan nämnda Pernilla Svensson skulle genomföra olika uppdrag i Köln vilka med hennes begränsade kunskaper i tyska ofta resulterade i ett par skratt. Någon som vet vem denna Pernilla är? Vart kommer hon ifrån? Hur gammal är hon? Vad gör hon nu? Ja, det mesta är av intresse, någon borde ju veta vem hon är...

http://www.ur.se/Produkter/165347-Kamikaze-Deutschland#series-page=1
Citera
2012-06-11, 17:37
Medlem
Mikeyjamess avatar
Ock hon Julia (?) som var med i Kamikaze France
Citera
2012-06-11, 18:24
Medlem
Spookasems avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mikeyjames
Ock hon Julia (?) som var med i Kamikaze France
Kände inte till att UR haft ett program med samma upplägg i Frankrike, men kollade lite på URplay och hon Julia är ju sjukt lik Pernilla! Både till utseende och sätt, precis lika charmerande och de har tom samma skratt! Kan de vara systrar? Hur har dessa två tjejer valts ut till programmet? Mystiken tätnar...
Citera
2012-06-11, 21:37
Medlem
Flaskpost23s avatar
Såg kamikaze deutschland på min tyska lektion för några veckor sedan
Citera
2012-06-12, 19:54
Medlem
coshs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Spookasem
I höstas gick ett program på UR, Kamikaze Deutschland, med korta avsnitt där ovan nämnda Pernilla Svensson skulle genomföra olika uppdrag i Köln vilka med hennes begränsade kunskaper i tyska ofta resulterade i ett par skratt. Någon som vet vem denna Pernilla är? Vart kommer hon ifrån? Hur gammal är hon? Vad gör hon nu? Ja, det mesta är av intresse, någon borde ju veta vem hon är...

http://www.ur.se/Produkter/165347-Kamikaze-Deutschland#series-page=1

Från Stallarholmen utanför Strängnäs, född 1992, numera boende i Stockholm.
Citera
2012-06-12, 21:47
Medlem
Spookasems avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cosh
Från Stallarholmen utanför Strängnäs, född 1992, numera boende i Stockholm.
Fantastiskt! Vet du mer? Vad gör hon i Stockholm t ex? Pluggar? Har hon blivit bättre på tyska? Och framförallt, är hon släkt med Julia från Kamikaze la France?
Citera
2012-06-13, 13:12
Medlem
Mikeyjamess avatar
Citat:
Kände inte till att UR haft ett program med samma upplägg i Frankrike, men kollade lite på URplay och hon Julia är ju sjukt lik Pernilla! Både till utseende och sätt, precis lika charmerande och de har tom samma skratt! Kan de vara systrar? Hur har dessa två tjejer valts ut till programmet? Mystiken tätnar...

Julia har ju ett annat efternamn, Nedergård eller liknande men vem vet. Men perversskadad som jag är undrar jag också hur tjejerna väljs ut och över att åtminstone Julia är lättklädd i Frankrike. "Sov" hon över nånstans i staden istället för hotell ?
Citera
2012-06-13, 17:46
Medlem
Spookasems avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mikeyjames
Julia har ju ett annat efternamn, Nedergård eller liknande men vem vet. Men perversskadad som jag är undrar jag också hur tjejerna väljs ut och över att åtminstone Julia är lättklädd i Frankrike. "Sov" hon över nånstans i staden istället för hotell ?
Nederberg var det visst, kollade till slutet på senaste avsnittet jag såg... Tyckte inte hon (eller Pernilla) var särskilt lättklädda, typiska sommarkläder ju? Hittade båda två på facebook till slut iaf (vet man Julias fulla namn är det inga problem), men kan inte rekommendera någon att gå in på deras profiler... Av bilderna att döma är de inte alls lika charmiga som i Kamikaze-programmen, snarare typiska 19-åringar med allt vad det innebär. Lite av mystiken dog tyvärr... Men är fortfarande intresserad av mer skvaller så klart...
Citera
2012-06-14, 14:26
Medlem
Mikeyjamess avatar
Citat:
Nederberg var det visst, kollade till slutet på senaste avsnittet jag såg... Tyckte inte hon (eller Pernilla) var särskilt lättklädda, typiska sommarkläder ju? Hittade båda två på facebook till slut iaf (vet man Julias fulla namn är det inga problem), men kan inte rekommendera någon att gå in på deras profiler... Av bilderna att döma är de inte alls lika charmiga som i Kamikaze-programmen, snarare typiska 19-åringar med allt vad det innebär. Lite av mystiken dog tyvärr... Men är fortfarande intresserad av mer skvaller så klart...

Perversskadad sa jag ju att jag var

Finns ju en Kamikaze Espagna men då är det en kille med. Dom borde göra Italien och Holland nästa kan man tycka.
Citera
2012-06-19, 15:25
Medlem
Mikeyjamess avatar
Haha! Nu har Julia och Pernilla upptäckt tråden, TS
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in