• 2
  • 3
2012-06-10, 22:05
Medlem
Såklart han betér sig underbart och snällt, det är så han får ligga. Låter mer som problemen ligger hos dig, att du är rädd att vara ensam. Det är ingen bra anledning för att vara i ett förhållande.
Citera
2012-06-14, 20:11
Medlem
Jag har vridit och vänt på hur jag ska få honom till att ge mig respekt men har insett att det går inte. Jag väljer att lyssna på er kära flashbackare och lämna honom. Det känns otroligt jobbigt att lämna honom då jag vekligen gillar honom men samtidigt förstår jag att man kan inte bygga något som är baserat på lögner och svek, så därför väljer jag att fortsätta "jakten" på Mr.Nice Guy. återigen tack för att ni fått mig att inse detta och ta detta beslut.
Citera
2012-06-15, 00:45
Medlem
Jag är väldigt glad och stolt över ditt val! Det kommer kännas mycket bättre inom en nära framtid
Citera
2012-06-15, 21:17
Medlem
Palawanis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bloddy
Jag har vridit och vänt på hur jag ska få honom till att ge mig respekt men har insett att det går inte. Jag väljer att lyssna på er kära flashbackare och lämna honom. Det känns otroligt jobbigt att lämna honom då jag vekligen gillar honom men samtidigt förstår jag att man kan inte bygga något som är baserat på lögner och svek, så därför väljer jag att fortsätta "jakten" på Mr.Nice Guy. återigen tack för att ni fått mig att inse detta och ta detta beslut.

You go girl!
Citera
2012-06-15, 21:55
Medlem
TheKickss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bloddy

Mycket bra.. Kom ihåg att det här inte är ngt negativt, du har fått massor med erfarenhet av denna situation och när det inte blir som man tänkt sig så har man i alla fall lärt sig ngt. Och det ska du ta med dig i livet. Lycka till...
Citera
2012-06-15, 22:33
Medlem
Dvalins avatar
Grattis till det enda rätta beslutet TS! När du har bearbetat detta och lämnat det bakom dig kommer du att tacka dig själv och undra varför du inte stack tidigare. Du kan få så mycket bättre!!
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in