2012-06-09, 15:17
Medlem
Hallå. Är ny med alla droger och inatt testade jag för kanske 5'e gången att röka på, men då jag inte känt av något tidigare så tog jag ca 30% röka och 40% tobak i jointen. Det slutade med att jag rökte upp hela, hjärtat började slå väldigt snabbt, jag blev lite illamående samtidigt som det var halvskönt, jag började dock tänka för mig själv ''hur skulle det vara att snea på denna'' och jag tror att jag sneade lite också.

Hur håller man sig ifrån att snea? För att som ruset var nu var det inte vinnande skönt utan mer att man ville att det skulle gå över för att jag mådde lite illa och huvudet var tungt.

Blir det bättre? Tips?
Senast redigerad av Filosofikungen 2012-06-09 kl. 15:20.
Citera
2012-06-09, 17:23
Medlem
Dexter007s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Filosofikungen
Hallå. Är ny med alla droger och inatt testade jag för kanske 5'e gången att röka på, men då jag inte känt av något tidigare så tog jag ca 30% röka och 40% tobak i jointen. Det slutade med att jag rökte upp hela, hjärtat började slå väldigt snabbt, jag blev lite illamående samtidigt som det var halvskönt, jag började dock tänka för mig själv ''hur skulle det vara att snea på denna'' och jag tror att jag sneade lite också.

Hur håller man sig ifrån att snea? För att som ruset var nu var det inte vinnande skönt utan mer att man ville att det skulle gå över för att jag mådde lite illa och huvudet var tungt.

Blir det bättre? Tips?

Am-2201 är helt enkelt inte för alla, jag kunde njuta av det i början, sen hände något och det spelade ingen roll hur lite jag rökte, jag mådde bara skit. Hade jag varit du hade jag sökt mig till andra bättre cannabinoider, typ ur-144 som är mycket skönare!
Citera
2012-06-09, 18:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dexter007
Am-2201 är helt enkelt inte för alla, jag kunde njuta av det i början, sen hände något och det spelade ingen roll hur lite jag rökte, jag mådde bara skit. Hade jag varit du hade jag sökt mig till andra bättre cannabinoider, typ ur-144 som är mycket skönare!

Det blir riktigt röka i framtiden isåfall. Men jag har ju typ 3,5g kvar nu som jag inte vet vad jag ska göra av så jag får väl röka upp det. Kanske blir bättre.
Citera
2012-06-09, 18:18
Medlem
Dexter007s avatar
Citat:
Det blir riktigt röka i framtiden isåfall. Men jag har ju typ 3,5g kvar nu som jag inte vet vad jag ska göra av så jag får väl röka upp det. Kanske blir bättre.

Ja du kan försöka, men ta det försiktigt. Personligen slängde jag mitt eftersom jag va rädd att få en psykos, mådde riktigt dåligt.
Citera
2012-06-09, 19:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dexter007
Ja du kan försöka, men ta det försiktigt. Personligen slängde jag mitt eftersom jag va rädd att få en psykos, mådde riktigt dåligt.

Jaha okej. Känns synd med 300:- i sjön bara. Tar en paus ett par dagar tills jag känner mig klar i huvudet, mätt osvosv och sedan röker lite och se. Värt o testa igen, tyckte jag rökte rätt mycket ändå, det blev 1/3 knark och 2/3 tobak i jointen och då rökte jag upp hela också för att få något rus där huvudet blev tungt, blicken stutsade fram och tillbaka 2cm, lite nervös och salongsyr och that's it. Ville ju ha den där euforin.. kanske kommer med tiden.
Senast redigerad av Filosofikungen 2012-06-09 kl. 19:42.
Citera
2012-06-10, 12:43
Medlem
kytoyos avatar
Ett tips, om du vill ha ett bra rus, ha något i närheten att dricka. (Nästan standard, men av personliga erfarenheter, hatar att bli törstig när jag röker.)

Rök inte mer är nödvändigt, blanda hellre med lite mer tobak än av rök-mixen.

Inte ur bong eller pipa, kör rullpapper.
Citera
2012-06-10, 13:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kytoyo
Ett tips, om du vill ha ett bra rus, ha något i närheten att dricka. (Nästan standard, men av personliga erfarenheter, hatar att bli törstig när jag röker.)

Rök inte mer är nödvändigt, blanda hellre med lite mer tobak än av rök-mixen.

Inte ur bong eller pipa, kör rullpapper.

tackar.
Citera
2012-06-10, 14:52
Medlem
kytoyos avatar
Citat:
tackar.

Inga problem, en bra dosering är runt 0,1-0,3 om du är "färsking".

Sedan avancera till max 0,5-0,7.

Lycka till.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in