2012-06-09, 00:36
Medlem
calleballe11s avatar
Hallå där, mitt paypal konto har blir begränsat och jag kan därför föra över pengar till mitt konto. För att låsa upp mitt konto behövde jag byta lösenord, byta sökerhetsfråga samt skicka en kod via en betalning till mitt Nordea konto.

Problemet är bara det att den kod som ska komma med betalningen inte visas på Nordeas hemsida då Nordea suger : )

Paypal rekommenderar att man väntar till Nordeas pappersutdrag kommer via posten något jag inte har tid med.

Så min fråga är helt enkelt: hur jag kan få tag på koden?
Citera
2012-06-09, 00:47
Medlem
antagonistens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av calleballe11
Så min fråga är helt enkelt: hur jag kan få tag på koden?
Du kan väl prova att ringa kundtjänsten? Nej just det, du hade ju Nordea.... Skämt åsido så är det väl den enda lösningen (bortsett från ett besök på närmaste kontor) om du nu inte har tid att vänta på ett utdrag. Så vitt jag vet är det ganska få Nordeakontor (om ens något ö.h.t.) som har öppet på lördagar och öppettiderna på kundtjänsten är ett stort jävla skämt.
Citera
2012-06-09, 00:51
Medlem
calleballe11s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av antagonisten
Du kan väl prova att ringa kundtjänsten? Nej just det, du hade ju Nordea.... Skämt åsido så är det väl den enda lösningen (bortsett från ett besök på närmaste kontor) om du nu inte har tid att vänta på ett utdrag. Så vitt jag vet är det ganska få Nordeakontor (om ens något ö.h.t.) som har öppet på lördagar och öppettiderna på kundtjänsten är ett stort jävla skämt.

Jo jag får nog ringa dem imorgon, tack för svaret : )
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in