Citat:
Ursprungligen postat av mysdavey
Det kan vara precis just det, ja. ven om du sljer bra s r det inte skert att du passar i miljn. Du kan inte hlla p och vara hgljudd och flamsig i ett callcenter, oavsett om du sljer fr en miljon i timmen. Jag sger inte att det r rtt agerande eller att du r jobbig, men jag vet flera som har haft liknande erfarenheter av telefonjobb just fr att de inte passar i den miljn. Det SKA vara lugnt och tyst i den arbetsmiljn eftersom att de personer du ringer upp hr vad som sker i bakgrunden.
Svag TA som inte kan ta ett utvecklingssamtal d. Sdana beteenden r i min erfarenhet ltta att avstyra och fokusera. Det r snarare det som r problemet d TS verkar bara vara en relativt vanlig, trevlig tjej. Vad som inte behvs r ju snarare folk som blossar upp eller r oskra.
TS, jag vet var du jobbat. Att dma av vad du visar hr s r det sdana som jag letade efter nr jag var TA under hsten s du lr inte ha problem med att finna ny anstllning. Cannabis r piss i havet jmfrt med vriga droger som folk som jobbar p sdana hr jobb stoppar i sig...
I vrigt, om det finns en TA du har bttre kontakt med kanske den kan skriva ngra trevliga ord att ta med dig.