2012-06-07, 22:20
Medlem
Megalogics avatar
Det är inte invandrarens fel att han rånar och våldtar, det är samhället och svenskarnas fel.
antingen tas det upp att det är för få fritidsgårdar, eller så handlar det om diskriminering på arbetsmarknaden(även fast vi skattebetalare står för 80% av deras lön)nu tas det även upp förslag om att det ska införas nystartszoner där dom ska slippa betala skatt. men samtidigt ska de invandrare som är papperslösa ha rätt till gratis sjukvård.

dom får alltså 80% av lönen betald av skattemedel och slipper att skatta för det.
dom visar sin tacksamhet genom att hata Sverige och svenskarna genom att kasta sten på polisen och råna gamla människor,slå ner folk på gator och torg osv osv.

invandrare som inte betalt en enda krona i skatt har rätt till pension,ibland lika stor eller större än de svenskar som har jobbat och slitit i Sverige under hela livet.
Det finns månaa invandrare som sköter sig och gör sitt allra yttersta för att anpassa sig till Sverige och svenskarna.Er är det absolut inget fel på utan er ser jag som vilken svensk som helst.

Men är du en av dom invandrarna som inte gör det så hatar jag dig, och det är jag inte ensam om.
och det finns ingen rimlig förklaring på varför svenskar i allmänhet accepterar ert beteende.

varför har vi massinvandring?
Citera
2012-06-07, 22:23
Bannlyst
vad är syftet med skapa en tråd när det redan finns trådar om ämnet ?
Citera
2012-06-07, 22:23
Bannlyst
Bara Gud vet varför
Citera
2012-06-07, 22:25
Medlem
AllaOlikaAllaLikas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Megalogic
bla bla bla.....varför har vi massinvandring?
Varför är du fördomsfull av dig? Snälla ta steget ut i verkligheten och möt nya människor! Tro inte på allt du läser på flashback, avpixlat, fria tider med flera.
Citera
2012-06-07, 22:25
Medlem
För att förinta den vita mannen

Allt är planerat och genomtänkt, så länge det finns vita människor på Jorden så länge kmr det finnas massinvandring.

Men annars titta förbi https://www.flashback.org/f288 (Judiska maktförhållanden) för mer info
Citera
2012-06-07, 22:26
Medlem
Megalogics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AmandasLekstuga
Bara Gud vet varför

Om gud finns så är han sadist
Citera
2012-06-07, 22:27
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av AllaOlikaAllaLika
Varför är du fördomsfull av dig? Snälla ta steget ut i verkligheten och möt nya människor! Tro inte på allt du läser på flashback, avpixlat, fria tider med flera.
TS har dock rätt, man kan fråga sig varför våra politiker romantiserar invandring så mycket? Det är mig en gåta. De som är för invandringen av politikerna är ju knappast de som bor i de områdena.
Citera
2012-06-07, 22:28
Bannlyst
Citat:

Bättre att han får läsa Aftonbladet eller Expo eftersom dem skriver om sanningen?
Citera
2012-06-07, 22:28
Bannlyst
Citat:
Om gud finns så är han sadist

okunskap okunskap min vän
Citera
2012-06-07, 22:29
Medlem
Megalogics avatar
Citat:

jag har växt upp i verkligheten, ett av dom värsta förorterna.
Citera
2012-06-07, 22:30
Medlem
SkitAnonyms avatar
Citat:
Han hittar på saker och tar dem för sanning kanske?
https://www.flashback.org/sp30951440
https://www.flashback.org/t1561862

För övrigt finns det otaliga trådar om detta ämne redan.
Citera
2012-06-07, 22:31
Medlem
AllaOlikaAllaLikas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CrilleCroc
TS har dock rätt, man kan fråga sig varför våra politiker romantiserar invandring så mycket? Det är mig en gåta. De som är för invandringen av politikerna är ju knappast de som bor i de områdena.
Jag förstår inte varför du kommenterade så.
Citat:
Ursprungligen postat av BefriaSTHLM
Bättre att han får läsa Aftonbladet eller Expo eftersom dem skriver om sanningen?
Nja Aftonbladet skulle jag nog inte rekommendera, men Expo läser jag själv och jag är nöjd med den tidningen så jag rekommenderar den.

Citat:
jag har växt upp i verkligheten, ett av dom värsta förorterna.
Hur kan du motivera dina omoraliska och inkorrekta generaliseringar med att du har växt upp i en förort? Förstår du inte själv hur vrickat det låter?
Citat:
Ursprungligen postat av SkitAnonym
Han hittar på saker och tar dem för sanning kanske?
https://www.flashback.org/sp30951440
https://www.flashback.org/t1561862
Haha, komiskt.
Senast redigerad av AllaOlikaAllaLika 2012-06-07 kl. 22:34.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in