2012-06-07, 15:43
Medlem
Hur gammal måste man vara för att få köpa sexleksaker i en porrbutik? (inte online)
och vet någon om det finns en porrbutik i T-Centralen, Stockholm?
Citera
2012-06-07, 15:48
Medlem
Thespians avatar
När jag va typ 11 köpte jag kondomer och när jag va ca 14-15 köpte jag handklovar. Inga problem.
Tror inte det är åldersgräns på att få köpa sånt, för mig har det iallafall aldrig varit problem!
Citera
2012-06-07, 16:24
Medlem
Sardinbruss avatar
Nej, det finns ingen porrbutik på T-Centralen. Det är en tunnelbanestation, inte ett shoppingsstråk. Närmaste ligger väl i närheten av Konserthuset, bakom husen på andra sidan Sveavägen.
Citera
2012-06-07, 16:24
Medlem
TheFritzls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jouly
Hur gammal måste man vara för att få köpa sexleksaker i en porrbutik? (inte online)
och vet någon om det finns en porrbutik i T-Centralen, Stockholm?
Hur gammal är du?
Citera
2012-06-07, 16:25
Medlem
Mr.Livingstones avatar
Tror inte det finns någon lagstadgad ålder. Det är nog snarare butikerna som kör med policies isåfall.
Citera
2012-06-07, 16:31
Bannlyst
Det lämnades in en motion till Svenska riksdagen 1975 om rekommenderad ålder på 18 år av köp av Dildos, förslaget lades dock ned efter oavgjord röstning.
Citera
2012-06-07, 16:46
Medlem
StockholmSouths avatar
Eftersom att det är 18årsgräns på Flashback ska det nog inte vara några problem
Citera
2012-06-07, 16:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sardinbrus
Nej, det finns ingen porrbutik på T-Centralen. Det är en tunnelbanestation, inte ett shoppingsstråk. Närmaste ligger väl i närheten av Konserthuset, bakom husen på andra sidan Sveavägen.

Teknikmagasinet hittar du uppe vid centralstationen, de har lite leksaker

http://hitta-oppettider.se/oppettide...tralstationen/

http://www.teknikmagasinet.se/db.pl?...l&artnr=370380
Citera
2012-06-07, 17:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TheFritzl
Hur gammal är du?

Jag själv är 22, men jag har en kusin som är 16 som frågat mig om detta. Och jag skäms för min ovishet haha
Citera
2012-06-07, 17:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sardinbrus

Du har rätt, jag uttryckte mig dumt. jag menar såklart, om det finns någon porrbutik i närheten av T-centralen
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in