När jag va typ 11 köpte jag kondomer och när jag va ca 14-15 köpte jag handklovar. Inga problem.
Tror inte det är åldersgräns på att få köpa sånt, för mig har det iallafall aldrig varit problem!
Nej, det finns ingen porrbutik på T-Centralen. Det är en tunnelbanestation, inte ett shoppingsstråk. Närmaste ligger väl i närheten av Konserthuset, bakom husen på andra sidan Sveavägen.
Det lämnades in en motion till Svenska riksdagen 1975 om rekommenderad ålder på 18 år av köp av Dildos, förslaget lades dock ned efter oavgjord röstning.
Nej, det finns ingen porrbutik på T-Centralen. Det är en tunnelbanestation, inte ett shoppingsstråk. Närmaste ligger väl i närheten av Konserthuset, bakom husen på andra sidan Sveavägen.
Teknikmagasinet hittar du uppe vid centralstationen, de har lite leksaker
Du har rätt, jag uttryckte mig dumt. jag menar såklart, om det finns någon porrbutik i närheten av T-centralen
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!