2012-06-06, 22:19
Medlem
Aztrills avatar
Hej,

I skrivandets stund är mitt Itunesbibliotek uppe i ungefär 220000 låtar, 1380 GB. Detta har på senare tid blivit ett stort problem då Itunes i princip är obrukbart. När man väl öppnat programet så fryser det ofta i cirka 10 sekunder innan man kan utföra några komandon. Det mest irriterande av allt är att det inte ens byter låt automatiskt längre. Om Itunes är minimerat måste jag öppna programet för att den skall byta, den byter alltså inte i minimerat läge.

Nu tycker jag väl Itunes är en helt OK mediaspelare i sig men detta sirapsliknande beteende gör mig galen, därför letar jag efter alternativ. Jag vet att det finns många bra mediaspelare där ute men frågan är hur bra är de på att hantera stora ljudbibliotek? Finns det någon vänlig själ som kan komma med lite tips?

Tack på förhand!
2012-06-07, 09:53
Medlem
CyrusGNetWorks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Aztrill
Jag vet att det finns många bra mediaspelare där ute men frågan är hur bra är de på att hantera stora ljudbibliotek? Finns det någon vänlig själ som kan komma med lite tips?

Sök på forumet efter din fråga. Detta har varit uppe flertal gånger där man tipsar om olika mediaspelare.

//Mod

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in